Názory k článku Úspěšná kampaň v BillBoardu.cz za 15 minut

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2001 8:53

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Tohle je pěkný článek, ale každého normálního člověka tohle napadne :o) Víš co bych ale ocenil, kdyby na Lupě vyšel nějaký manuál k oběma reklamním systémům (když už ho nejsou schopni dodat vývojáři aplikací). Nové verze jsou totiž nejen pro mě stále španělskou vesnicí a to do té míry, že už jsem přemýšlel BillBoard i Linxe na našich stránkách zrušit, protože máme nagenerované miliony impresí, které ani při vší snaze rozjet kampaň nedokážu utratit :o). Třeba jsem lempl nebo se nedokážu s novým systémem bez nápovědy sžít, co já vím, ale vím i o dalších lidech, kteří jsou na tom podobně... :o)
  • 20. 12. 2001 11:53

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Jsem lempl, BillBoard už uživatelský manuál připravil a já si ho ještě nevšiml :o)
  • 20. 12. 2001 13:41

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Souhlasím s tím, že každého normálního člověka tohle napadne - ovšem pokud má dostatek času celý BB důkladně prostudovat a různá nastavení si vyzkoušet a porovnat (třeba jenom najít, ve které kategorii je který generátor impresí, zvlášť když jsou i pod jinými účty, než to vypadá, je práce aspoň na hodinu). Z toho, na kterém serveru se co a jak často zobrazuje, však lze usoudit, že většina i velkých členů (kterým by se mělo vyplatit si s nastavením pohrát) má v podstatě defaultní nastavení, které nepatří k nijak efektivním. Teď jim stačí si přečíst krátký článek a párkrát kliknout :-)

    Atlas se spotřebou impresí v BB problémy nemá, klíč je ovšem v tom inteligentně nastavit blokování (máme ho zhruba podle článku) - dokážeme v případě potřeby protlačit mezi 500.000 - 1.000.000 bannerů denně. V Linxovi je to horší, nejspíš už se začíná zadrhávat zázračný poměr 1:1 a kredity z účtu neodtékají a neodtékají :-(
  • 20. 12. 2001 17:59

    Martin Hájek (neregistrovaný)
    Děkuji za článek, pro mě jakožto nenormálního byl přínosem :-) Přimlouvám se za to, aby někdo napsal manuál k Linxu. Skutečně nejsem časový milionář, abych se dokázal naučit pohybovat v novém systému a zvládl utratit spoustu našetřených impresí z minulého systému. Věřím, že by článek na ono téma byl čtenářskou bombou :-)
  • 20. 12. 2001 18:50

    Miroslav Kovar (neregistrovaný)
    U Linxe je to jeste horsi. Bud je tam malo serveru a vymena neni tak kvalitni nebo se zaregistruje serveru vice a system nedodava bannery. Super je to treba u mapy.atlas.cz, kde se sipka umisti az v udalosti OnLoad (ne v hlavcce stranky) a pokud se tam zobrazi Linx, tak k tomu jen tak nedojde. A to nemluvim o posunutych bannerech smerem vpravo dolu nebo o napisu "Stranku nelze zobrazit". To musi na inzerenta delat dojem. A vysvetlujte mu "To je Linx, to se u Vaseho banneru nestane".
  • 21. 12. 2001 10:28

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Sohodou okolnosti se na Atlasu v soucasnosti Linx (az tusim na elle.atlas.cz) vubec nezobrazuje, tj. na jmenovanych mapy.atlas.cz by k nicemu takovemu nemelo dojit. Proti Linxovi mluvi dva duvody:
    1. opravdu je porad nestabilni, obcas se reklama nahraje spatne nebo vubec
    2. v soucasne dobe je system (mozna i diky pomeru 1:1) ucpany spatne spotrebovatelnymi impresemi
  • 21. 12. 2001 14:37

    Jarda (neregistrovaný)
    Nesouhlasím. Pokud bude někdo mluvit v chatu a v místnosti bude mít někoho s kým si dal schůzku, uvidí zajímavý banner, zapamatuje si jej, ale neklikne. To je logické, nechce odejít z místnosti, tak nemá na vybranou. Pokud ten banner uvidí někde v novinách, zapamatuje si jej úplně stejně a ještě klikne. Myslím, že mezi CRT a účinností banneru není lineární závislost a už vůbec si nemyslím, že by účinnost banneru byla definována pouze jako CRT.
  • 20. 12. 2001 10:18

    Mirek (neregistrovaný)
    Já jsem přesvědčen, že drtivá většina uživatelů Billboardu tyto zkutečnosti zná. Na druhou stranu asi opravdu málokdo ví, že největší rival Billboardu, tedy Seznamka.cz patří v ČR pravděpodobně k největšímu generátoru impresí. To, že provozuje systémy Rande nebo Blabla, kde nejde o nic jiného je pochopitelné, ale to, že administrátoři Billboardu nechali tyto služby aktivovat v sekci Seznamky je důkaz, že kvalitní cílení v Billboardu nehrozí. Rande patří mezi on-line služby, Blabla do kategorie chat (na kategoriích netrvám, možná by se našli lepší).
    Pokud se nemílím, tak Atlas určitě nemá pokec v kategorii Vyhledávače a nemělo by jít jen o slušnost, Billboard by na rozdělení serverů do kategorií měl trvat.
  • 20. 12. 2001 13:48

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    "Já jsem přesvědčen, že drtivá většina uživatelů Billboardu tyto zkutečnosti zná."

    Náhodně jsem párkrát refreshnul BlaBla a minimálně Seznam, Centrum, Interval.cz a Tipcars tam impresemi plýtvají, tj. buď nepatří mezi tu drtivou většinu členů, nebo záměrně vyhazují kredity oknem.
  • 20. 12. 2001 19:49

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Chci se pouze ohradit proti pejorativnimu oznaceni generator impresi pro BlaBla.cz. BlaBla.cz neporusuje zadna pravidla Billboardu a pokud by uzivatele nemeli tyto stranky v oblibe tak by tam nechodili. BlaBla je soucasti nasich stranek Rande/Seznamka a bude s nimi stale vice srustat do komunitniho serveru. Na rozdil od Atlasu nemame desitky zamestnancu a tedy ani moznost administrovat spoustu ruznych kategorii na Billboardu a v dalsich prostredich. Podle auditu (TNSofres) ukazujeme mesicne na Rande, Seznamce a BlaBla celkem 25.000.000 stranek. Z toho je 500.000 - tedy 2 (DVE) procenta z BlaBla. Kazdy myslici clovek tedy uzna, ze BlaBla.cz neprovozujeme proto abychom Atlasu ubirali tezce nasporene imprese ze serioznich projektu jako treba sex.atlas.cz. Doporucuji navstevu techto stranek a porovnani umisteni ctverecku 125x125. Casto tam ukazuji i nasi reklamu. Srovnejte si ji s umistenim stejneho formatu na generatoru impresi blabla.cz.
    Na starem Linxovi byl umisten zebricek ukazujici pocet impresi a uspesnost na jednotlivych serverech. Nase Seznamka.cz ukazovala nejvice banneru z celeho Linxe a zaroven tam mela CR kolem jednoho procenta - tedy nejvyssi CR tusim z prvni stovky nejvetsich serveru.
    Pokud by pan Lahvicka chtel informaci o skutecnych generatorech impresi, rad mu poradim.
  • 21. 12. 2001 10:39

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Nikde jsem netvrdil, ze by server BlaBla nebo kterykoliv jiny z generatoru impresi porusoval pravidla vymenneho systemu. Nepochybne jde o projekty spickove ve svem oboru a pravem navstevovane. To vsak nic nemeni na tom, ze i BlaBla patri mezi generatory impresi tak, jak jsem je v clanku definoval. Pokud to chcete vyvratit, staci, kdyz zverejnite, kolik jeden unikatni navstevnik BlaBla shledne denne reklam (tj. pocet stranek x 3).

    Na Atlasu se nikde (na rozdil rekneme od http://dir.seznam.cz/Zabava/Erotika/) zadna reklama Strixu nezobrazuje, protoze mame v BB zakazanou kategorii Seznamky, kde jsou servery Strixu umistene. Pokud ano, tak jde o chybu vymenneho systemu :-).
  • 21. 12. 2001 13:28

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Pane Lahvicko, nechci vas opravdu urazet, ale patrne pouzivate vlastni stranky jako generator impresi a ne ke sledovani jejich obsahu. Doporucuji
    1. http://sex.atlas.cz/amaterske_stranky/
    2. Posunout se asi 1 metr dolu a drzet zrak vlevo
    3. Najet mysi na ctverecek umisteny pod napisem reklama
    4. Podivat se na spodni cast formulare a precist si kam ctverecek odkazuje.

    Nemame jenom Seznamku, ale i Bazar.cz a Byty.cz. Na techto strankach vyuzivate nejlepsi reklamni prostor - tedy viditelny horni banner s reklamou na s vami spolupracujici realitni server. Jako dik za to se nase bannery zobrazuji v temnych koutech jinak sympatickeho Atlasu.

    Preji vam pekneho Jeziska a Novy Rok a doufam, ze vas nekdy uvitame na bowlingovem srazu BlaBla.cz.


  • 21. 12. 2001 14:40

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Opravdu se tam obcas zobrazi reklama na bazar.cz a byty.cz, ovsem s tim ja nemohu az tak moc delat - pokud tam nechcete cilit, myslim, ze neni problem na vasi strane cileni prislusne upravit. Pokud vam jde jenom o CTR, mohu vas ujistit, ze na teto casti Atlasu (navstevnostne mnohem mene vyznamne, nez si rada lidi mysli), je pomerne slusne.

    Muj clanek NEBYL nic proti Strixu ani nikomu jinemu, pouze jsem uvedl tri priklady generatoru impresi, jak jsem ho definoval, coz podle meho nazoru BlaBla splnuje. Snazil jsem se vybrat servery obecne zname, aby ctenari nemuseli klikat a zkoumat je - v podstate je to doklad vaseho uspechu, ze me BlaBla napadlo :-) Jak Strix, tak Atlas ma mene a vice kvalitni plochy, nektere casti by se i u Atlasu daly oznacit jako generatory impresi.

    Ovsem nase chovani - stejne jako chovani vsech ostatnich jmenovanych i nejmenovanych - je naprosto prirozene. Proste se pohybujeme v ramci (ani ne na hrane) stanovenych pravidel vymeny. Dokud vymenny system nebude mit takova pravidla, aby odmenoval kvalitni a penalizoval nekvalitni plochu, tak neexistuje pro nikoho zadny motiv poskytovat plochu, kde bude reklama maximalne ucinna. Do te doby nezbyva nez vyuzit pravidel systemu k tomu, abych na plochu podle me lepsi zacilil sam. Samozrejme to neni dobre reseni - ta horsi plocha na nekoho zbyt musi, jde o hru s nulovym souctem, kde prohravaji hlavne ti, kdo nemaji dost casu nastavovat kazdou kampan. Reseni problemu ovsem spociva na bedrech spravcu vymenneho systemu, doufat u vsech serveru v masovy altruismus je stejne posetile jako verit v uskutecnitelnost komunismu.
  • 21. 12. 2001 12:18

    Jakub Mach (neregistrovaný)
    BlaBla.CZ = diskusni server. Co clanek na Lupe to diskuse. Podle vasi logiky je Lupa tedy take generator impresi a mela by byt evidentne zablokovana, ze? On je ale rozdil v nastevnosti a to nekomu nevoni. Osobne si myslim, ze problem je v navrhu banneru, ktery zaujme at je umisten kdekoliv.
  • 21. 12. 2001 14:23

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Problem je, ze takhle to opravdu nefunguje. Neni tezke dokazat, ze jeden a ten samy banner muze mit pomery CTR az 1:10 v zavislosti na zacileni a kvalite plochy. Tj. na miste zobrazeni opravdu hodne zalezi. Neverim argumentum, ze zatimco nekde je CTR nizka, lide si tam bannery vice pamatuji a kliknou nebo udelaji nejakou akci pozdeji. IMHO pomer CTR u jednoho a toho sameho banneru na ruznych mistech odrazi pomer skutecne ucinnosti.
  • 21. 12. 2001 14:42

    Jakub Mach (neregistrovaný)
    Merit ucinnost banneru na click rate se mi nejevi jako dobry napad. Radeji mam bannery na propagovani urcite znacky = nazev domeny. Nemusim kliknout, vim ze neco takoveho existuje a vim, ze je to kvalitni. Naopak kolikrat kliknu a jsem rozladen z toho kam jsem se dostal. Imho, kdyby vam vadili servery typu blabla, seznamka, rande tak neni pomalu s kym vymenovat. Ale zacilte si klidne svoji kampan treba na volny free hosting :-)
  • 21. 12. 2001 14:47

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Take mi nepripada CTR jako dobre meritko ucinnosti banneru :-) Ovsem na druhou stranu nevidim zadnou chybu v uvaze, ze jeden banner, ktery dosahne 3x vetsi CTR na miste A nez na miste B, je i 3x ucinnejsi na miste A nez na miste B.
  • 22. 12. 2001 17:43

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    > administrátoři Billboardu nechali tyto služby
    > aktivovat v sekci Seznamky

    ---> Ale vzdyt to jsou sluzby Seznamky ;-)
  • 20. 12. 2001 20:12

    Petr Samcenko (neregistrovaný)
    Vazne nechapu, proc uz s temi generatory impresi uz vymenne systemy davno neco neudelaji !!?? Je to prece vzdy tak do oka bijici - navic napr. pan Matula (billboard) velmi rad prohlasuje, ze nezalezi, kde klient reklamu vidi, ale ze ji vubec vidi! Proc uz se teda davno nevykaslou na vymysleni pravidel jaky server jeste zaradime, jaky uz ne apod. - je to preci daleko jednodussi - mate clickrate banneru nizsi nez napr. 0.25 (osobne bych byl i pro mnohem "tvrdsi" cislo - co takhle napr. 0.45?!), tak hold mate smulu a zadne kredity neziskate !!(samozrejme jeste CR k pomeru k IP - aby si pripadny spravce generatoroveho serveru (= rozumej takovy maly podvodnicek) jeste nenaklikal ten CR sam :-)
    Osobne je mi jedno kde se me bannery zobrazuji. A za stejne "kvalitni" - myslim tim ve smyslu vymenne reklamy - povazuji webovou stranku Petr Prusi, kde pise, ze si kazde rano meni slipy a napr. stranku lupy - ba v CR muze byt Prusova stranka mnohem zajimavejsi (ze spatneho obsahu proste lide utecou zrovna na moji stranku - pokud je prilakam kvalitnim bannerem)
    Takze - pokud se mnou souhlasi vice serveru (a z clanku Jirky Lahvicky jsem tak nejak vytusil, ze atlas je jeden z nich - navic pomerne "silny hrac" na poli vymenne reklamy), tak co takhle na ty vymenne systemy trosku "zatlacit" - preci jen, sice nam tady pan Lahvicka popsal celkem rychly zpusob jak se generatoru zbavit, ale co kdyz si zitra spravce napr. BlaBla zaradi server do jine kategorie?? To budem menit nastaveni znovu??!! (a opet to bude spouuustu casu - nevim, kolik je v billboardu serveru, ale i kdyby jich bylo treba cca 1000 a kazdemu to zabralo jen 15 minut(jak je psano v clanku), tak je to celkem 15 000 minut !! = co kdyby se tento cas venoval napr. na neco MNOHEM uzitecnejsiho !!
    Jinak se mejte pred vanocemi vsichni fajn a panove z billboardu a linxe - zapremyslejte trosku nad tim navrhem !! (a panove z linxe navic nad tim svym systemem - myslim, ze o jeho (NEovladatelnosti uz tu bylo napsano dost a dost...)

  • 21. 12. 2001 11:12

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Co treba pridelovat kredity podle poctu kliku na strankach clenskeho serveru, nikoli zobrazeni? Stacilo by pridelovat sumu kreditu podle prumerneho CTR v systemu, pokud by bylo rekneme 0,5 % (coz neni daleko od skutecne hodnoty ve vymenikach), stacilo by dat za kazdy klik 200 kreditu. Sice by to svadelo k podvodum, ale podvadet lze nepochybne i ted (a omezeni na rekneme unikatni kliky podle cookies nebo IP adres by to mohlo ztizit prinejmensim na soucasnou obtiznost).
  • 22. 12. 2001 17:50

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    A nez si prectete slanek, stisknete [Shift] s kliknete na banner, velmi nam tim pomuzete. Dekuji.

    Jsem zásadně proti přidělování kreditů za odklik. Spíše bych navrhoval oddělit servery podle počtu zhlédnutí. Abyste třeba mohli kampaň cílit do skupiny "< 10.000 impressí měsíčně", pokud je váš server součástí této skupiny, bez "příplatku", a pokud není členem této skupiny, tak za X kreditů navíc... IMHO by to přineslo kvalitativní posun pro servery s nižší návštěvností. Těch skupin serverů podle počtu impressí za měsíc by mohlo být víc. Volám po tom už tři roky, a pořád se zavádějí nějaké "vychytávky", ale tahle užitečná funkce stále chybí.

  • 27. 12. 2001 9:33

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Ja si nemyslim, ze by bylo k necemu cileni podle navstevnosti - ostatne pri soucasnych moznostech blokovani neni asi jine cesty, nez aby se imprese velkych serveru rozprskly po malych a mali se zas zobrazovali na velkych, kteri je neblokuji. Zatim se mi nepovedlo vypozorovat zadnou souvislost mezi kvalitou reklamni plochy a velikosti serveru - pokud existuje, tak spis je velikost neprimo umerna kvalite.
  • 20. 12. 2001 22:37

    Jan Jirasko (neregistrovaný)
    Chtěl jsem se zeptat, proc autor clanku nepovazuje produkty jako: pokec.atlas.cz, Overland, DarkElf a Spoluzaci za generatory impresi?
  • 21. 12. 2001 10:20

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Pratele, pokud se nekde generuji miliony impresi, tak je to predevsim v emailovych systemech. Nicmene pravidla hry jsou jasna a tak si na Centrum a dalsi nestezuji. Pokud chcete aby vase bannery prinasely maximalni uzitek, tak na ne nedavejte blbosti, ale predevsim adresu serveru a heslo o cem to je. Ti co si na banner nekliknou maji jmeno pred sebou a treba to zkusi jindy. Dalsi moznost je prima vymena mezi dvema servery. Tam je mozno lepe zacilit a vysledky jsou mnohem lepsi.

  • 20. 12. 2001 22:39

    Vladimír Stwora (neregistrovaný)
    Zní to moc hezky, ale na mě je to příliš složité. Billboard používám, ale při nastavování kampaní si počínám jako slon v porcelánu. Radíte např. editovat parametr "zobrazení na pozicích". Jak jej mohu editovat, když mně to píše, že "příslušná služba není na mém účtu povolená", ale nikde se nedozvím proč není povolená a co mám dělat, aby mně ji někdo povolil.

    Celý systém zadávání kampaní u Billboard je katastrofálně nepřehledný a komplikovaný. Asi je navržen pro lidí s vyšším IQ, než mám já, a s větší praxí u počítačů. Inu, já dělám počítače teprve 28 let a umím jen 15 programovacích jazyků a napsal jsem o počítačích jen jednu knihu . Snad to za dalších 28 let konečně pochopím.

    V mezidobí vážně uvažuji, že s Billboardem seknu a bud dělat něco jednoduššího. Např. navrhovat nový operační systém.
  • 21. 12. 2001 10:56

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Na adrese http://new.billboard.cz/users/typy_uctu.bb je nejaky prehled, co je u ktereho typu uctu povolene, ovsem nejsem si jist, nakolik presne to odpovida aktualni situaci. Ovsem nejdulezitejsi cast - vyhnuti se generatorum impresi - stoprocentne funguje vzdy a vzdy bude (pokud se nezrusi cileni aspon na zakladni kategorie :-)
  • 22. 12. 2001 3:06

    Adam (neregistrovaný)
    Moznost "cileni na pozice" je patrne pristupna pouze uctum typu "zlaty". Nove zalozene ucty, stejne tak jako patrne vetsina uctu v systemu vubec, jsou typu "bronzovy" a maji aplikovany nejvetsi restrikce na moznosti nastaveni. Ucty typu "stribrny" jsou na tom o neco lepe, ale opravdu jen o neco.
    Ja osobne jsem se domnival, ze splnenim nekolika (vpravde neprilis narocnych) podminek a obdrzenim statutu "stribrny ucet" ziskam siroke moznosti podrobneho cileni kampani, avsak zdaleka tomu tak nebylo. Umoznilo se mi sice "cileni na IP adresu" nebo "cileni na regiony", to vsak je patrne pro vetsinu webovych prezentaci (ktere vetsinou nejsou vyrazne lokalniho charakteru) v podstate nepouzitelne, kdezto (jak nam potvrzuje i tento clanek) velmi zajimava polozka "cileni na pozice" zustava stale nepristupna.
    Zlaty ucet se podle pravidel BB prideluje pouze "Známým serverům, které nabízejí velmi kvalitní reklamní plochu na obsahově i designově kvalitních stránkách a umisťují do sítě kvalitní bannery" a deje se tak podle vyjadreni predstavitelu BB "jen vyjimecne".
    Neocekavam, ze by moje osobni webova prezentace, nebo i prezentace jakekoliv mensi (ci stredni) firmy mohla byt pokladana za "znamy server" s "velmi kvalitnimi strankami", a tak zustavaji moznosti cileni kampani na BB stale dosti omezene.
  • 22. 12. 2001 18:21

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Michal Matula mě zase nebude mít rád a bude tvrdit, že mu kazím Vánoce, tak se do něj, prosím, opřete až po svátcích, ;-) ale když jsem v říjnu po spuštění BB napsal tohle:
    S příchodem nového Billboardu už si přestávají jeho uživatelé být rovni. Provozovatelé destinací s větším počtem impresí dostávají výhodnější podmínky na úkor serverů s návštěvností slabší -- toto je jeden z důvodů, proč může Billboard přijít o výraznou část provozovatelů osobních stránek a podobně, protože konkurence žádné překážky plebsu nestaví (a výhody Billboardu proti konkurenci využijí jen vlastníci privilegovaných kont). (Billboard znovu na špici)

    tak se proti tomu mému nařčení o tom, že bohatí berou chudým, Michal Matula bránil. Mno, po čtvrt roce je vidět, že nejsem sám, komu to nepřijde fair (a tím ovšem nechc říci, že by se Lupa smířila s odejmutím zlatého. :-)

    Pokud se tyka poznamky o 'plebsu' - nevim, ale nedovolil bych si nic takoveho o nasich uzivatelich rici. Pri zarazovani uctu do kategorii se orientujeme hlavne dle kvality poskytovaneho reklamniho prostoru, ktery neni urcen velikosti webu, ale umistenim banneru a obsahem webu. Takze stribrny ucet, ktery nabizi celou radu novinek a moznosti muze ziskat prakticky kazdy, kdo se jen trochu snazi a umisti bannery do slusnych pozic. Take jsme se velmi snazili, aby nejnizsi, bronzovy ucet, obsahoval pokud mozno vsechny funkce stareho systemu plus nekolik novinek. Takze prechod je vyhodny pro vsechny slusne a poctive uzivatele. (Nekolik doplneni)

    Je ovšem pravda, že bronzový účet je koncipován pro lidi, kteří nechtějí trávit hodiny nastavováním, moc se neorientují, a jen prostě chtějí mít na svých stránkách banner. Na tenhle typ uživatelů kdybyste vybalili složité nastavení, tak by odešli raději někam jinam.

  • 22. 12. 2001 18:25

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Ještě jsem zapomněl napsat, že pokud tedy Michal Matula to s kvalitou prostoru myslel vážně, tak nikomu nebrání, aby i se serverem s minimem PV/d získal zlatý účet. Pokud to někdo zkusíte, dejte vědět. Kdybych to zkoušel já, tvrdili byste, že jsem splnil podmínku uvedenou v pravidlech, že zlaté účty se dávají "známým".

    Matula mě opravdu po letošních Vánicích nebude mít rád. :-)

  • 23. 12. 2001 9:02

    Michal Matula (neregistrovaný)
    Martine, v klidu :o)))

    Je fakt, ze jsme udelali jednu chybu - tou je to, ze jsme jeste porad neopravili text u podminek pro ziskani zlatych uctu. Ta hlavni podminka neni ani tak velikost a pod, to co jste citoval je v podstate jen jeden z prikladu. To dulezite je "obzvlastni prinos pro ostatni cleny nebo system jako takovy". Uznavam, ze velke servery jsou v tomto zvyhodneny, protoze jsou v zasade jakymsi lakadlem pro ostatni cleny a jsou tak skoro automaticky velkym prinosem pro system :o) Ale dovedu si predstavit i jine prinosy a s nekterymi cleny uz o nich jedname. Nechte se prekvapit.

    Netreba snad pripominat, ze je take potreba splnit vsechny podminky pro stribrny ucet.

    Kdyz uz jsme u nej, myslim, ze hlavni vyhodou stribrneho uctu je MOZNOST cilit jen na servery, ktere jsou na stribrnem nebo zlatem uctu, vsechno ostatni je jaksi navic. Jak uz jsem nekde napsal, cely princip typu uctu vznikl na zaklade pozadavku uzivatelu, kteri si stezovali, ze oni davaji kvalitni prostor a dostavaji nejaky jiny, ktery oni povazuji za velmi nekvalitni.

    Proto si myslim, ze naopak princip typu uctu, ac to zni paradoxne, rovnost v systemu ZVYSUJE. Pokud date kvalitni prostor, muzete zobrazovani sve reklamy omezit jen na ucty, ktere prosly stejnou kontrolou, jako vas.

    Ostatni vlastnosti uctu jsou tedy spise motivaci pro cleny, aby jim stalo co nejvice za to splnit podminky pro stribrny ucet. Ti, kteri si na to stezuji jsou zrejme povetsinou ti, kteri vi, ze by podminky nesplnili, ale chteli by vyhody tech, kteri je splnit museli. Stribrnych uctu uz mame velkou radu a opravdu o nich nerozhoduje pocet stran ci unikatnich IP adres. Vetsine zadosti jsme mohli hned nebo po vyzadani drobnych uprav vyhovet.

    Takze vyzyvam vsechny, kdo chteji stribrny ucet, aby si precetli manual, podivali se na svuj ucet a sve stranky, zda vyhovuji podminkam, udelali pripadne nutne kroky k upravam a pozadali o nej. Nase predstava o rozlozeni uctu v systemu byla takova, ze nejvice jich bude stribrnych, malinko zlatych a zbytek bude bronzovych = nove ucty, ucty ktere nesplnily podminky nebo nemely zajem prestoupit.

    Hezke "nezkazene" Vanoce vsem :o)

    Michal Matula :o)))
  • 23. 12. 2001 10:30

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    To jsem rád, že jste to takhle napsal. :-) Každý teď má alespoň naději, že se ke zlatu může dostat i bez óbrnávštěvnosti.

    Pěkné a klidné Vánice, přeju.
  • 27. 12. 2001 9:37

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Omlouvam se ctenarum clanku, ze jsem neodhalil, ze moznost cileni na pozice je pouze pro zlate ucty (vychazel jsem z moznosti zlateho uctu Atlasu a z tabulky http://new.billboard.cz/users/typy_uctu.bb, kde neni o cileni na pozice ani zminka, tj. predpokladal jsem, ze natolik trivialni cileni ma povolene kazdy). Tip 1, ktery je stejne asi nejmene dulezity, se tedy vztahuje jen na zlate ucty, coz je by stejne mela byt cilovka Lupy :-).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).