Nesouhlasím. Pokud bude někdo mluvit v chatu a v místnosti bude mít někoho s kým si dal schůzku, uvidí zajímavý banner, zapamatuje si jej, ale neklikne. To je logické, nechce odejít z místnosti, tak nemá na vybranou. Pokud ten banner uvidí někde v novinách, zapamatuje si jej úplně stejně a ještě klikne. Myslím, že mezi CRT a účinností banneru není lineární závislost a už vůbec si nemyslím, že by účinnost banneru byla definována pouze jako CRT.
Sohodou okolnosti se na Atlasu v soucasnosti Linx (az tusim na elle.atlas.cz) vubec nezobrazuje, tj. na jmenovanych mapy.atlas.cz by k nicemu takovemu nemelo dojit. Proti Linxovi mluvi dva duvody:
1. opravdu je porad nestabilni, obcas se reklama nahraje spatne nebo vubec
2. v soucasne dobe je system (mozna i diky pomeru 1:1) ucpany spatne spotrebovatelnymi impresemi
U Linxe je to jeste horsi. Bud je tam malo serveru a vymena neni tak kvalitni nebo se zaregistruje serveru vice a system nedodava bannery. Super je to treba u mapy.atlas.cz, kde se sipka umisti az v udalosti OnLoad (ne v hlavcce stranky) a pokud se tam zobrazi Linx, tak k tomu jen tak nedojde. A to nemluvim o posunutych bannerech smerem vpravo dolu nebo o napisu "Stranku nelze zobrazit". To musi na inzerenta delat dojem. A vysvetlujte mu "To je Linx, to se u Vaseho banneru nestane".
Děkuji za článek, pro mě jakožto nenormálního byl přínosem :-) Přimlouvám se za to, aby někdo napsal manuál k Linxu. Skutečně nejsem časový milionář, abych se dokázal naučit pohybovat v novém systému a zvládl utratit spoustu našetřených impresí z minulého systému. Věřím, že by článek na ono téma byl čtenářskou bombou :-)
Souhlasím s tím, že každého normálního člověka tohle napadne - ovšem pokud má dostatek času celý BB důkladně prostudovat a různá nastavení si vyzkoušet a porovnat (třeba jenom najít, ve které kategorii je který generátor impresí, zvlášť když jsou i pod jinými účty, než to vypadá, je práce aspoň na hodinu). Z toho, na kterém serveru se co a jak často zobrazuje, však lze usoudit, že většina i velkých členů (kterým by se mělo vyplatit si s nastavením pohrát) má v podstatě defaultní nastavení, které nepatří k nijak efektivním. Teď jim stačí si přečíst krátký článek a párkrát kliknout :-)
Atlas se spotřebou impresí v BB problémy nemá, klíč je ovšem v tom inteligentně nastavit blokování (máme ho zhruba podle článku) - dokážeme v případě potřeby protlačit mezi 500.000 - 1.000.000 bannerů denně. V Linxovi je to horší, nejspíš už se začíná zadrhávat zázračný poměr 1:1 a kredity z účtu neodtékají a neodtékají :-(
Tohle je pěkný článek, ale každého normálního člověka tohle napadne :o) Víš co bych ale ocenil, kdyby na Lupě vyšel nějaký manuál k oběma reklamním systémům (když už ho nejsou schopni dodat vývojáři aplikací). Nové verze jsou totiž nejen pro mě stále španělskou vesnicí a to do té míry, že už jsem přemýšlel BillBoard i Linxe na našich stránkách zrušit, protože máme nagenerované miliony impresí, které ani při vší snaze rozjet kampaň nedokážu utratit :o). Třeba jsem lempl nebo se nedokážu s novým systémem bez nápovědy sžít, co já vím, ale vím i o dalších lidech, kteří jsou na tom podobně... :o)