Vlákno názorů k článku Úspěšná kampaň v BillBoardu.cz za 15 minut od Petr Samcenko - Vazne nechapu, proc uz s temi generatory impresi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2001 20:12

    Petr Samcenko (neregistrovaný)
    Vazne nechapu, proc uz s temi generatory impresi uz vymenne systemy davno neco neudelaji !!?? Je to prece vzdy tak do oka bijici - navic napr. pan Matula (billboard) velmi rad prohlasuje, ze nezalezi, kde klient reklamu vidi, ale ze ji vubec vidi! Proc uz se teda davno nevykaslou na vymysleni pravidel jaky server jeste zaradime, jaky uz ne apod. - je to preci daleko jednodussi - mate clickrate banneru nizsi nez napr. 0.25 (osobne bych byl i pro mnohem "tvrdsi" cislo - co takhle napr. 0.45?!), tak hold mate smulu a zadne kredity neziskate !!(samozrejme jeste CR k pomeru k IP - aby si pripadny spravce generatoroveho serveru (= rozumej takovy maly podvodnicek) jeste nenaklikal ten CR sam :-)
    Osobne je mi jedno kde se me bannery zobrazuji. A za stejne "kvalitni" - myslim tim ve smyslu vymenne reklamy - povazuji webovou stranku Petr Prusi, kde pise, ze si kazde rano meni slipy a napr. stranku lupy - ba v CR muze byt Prusova stranka mnohem zajimavejsi (ze spatneho obsahu proste lide utecou zrovna na moji stranku - pokud je prilakam kvalitnim bannerem)
    Takze - pokud se mnou souhlasi vice serveru (a z clanku Jirky Lahvicky jsem tak nejak vytusil, ze atlas je jeden z nich - navic pomerne "silny hrac" na poli vymenne reklamy), tak co takhle na ty vymenne systemy trosku "zatlacit" - preci jen, sice nam tady pan Lahvicka popsal celkem rychly zpusob jak se generatoru zbavit, ale co kdyz si zitra spravce napr. BlaBla zaradi server do jine kategorie?? To budem menit nastaveni znovu??!! (a opet to bude spouuustu casu - nevim, kolik je v billboardu serveru, ale i kdyby jich bylo treba cca 1000 a kazdemu to zabralo jen 15 minut(jak je psano v clanku), tak je to celkem 15 000 minut !! = co kdyby se tento cas venoval napr. na neco MNOHEM uzitecnejsiho !!
    Jinak se mejte pred vanocemi vsichni fajn a panove z billboardu a linxe - zapremyslejte trosku nad tim navrhem !! (a panove z linxe navic nad tim svym systemem - myslim, ze o jeho (NEovladatelnosti uz tu bylo napsano dost a dost...)

  • 21. 12. 2001 11:12

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Co treba pridelovat kredity podle poctu kliku na strankach clenskeho serveru, nikoli zobrazeni? Stacilo by pridelovat sumu kreditu podle prumerneho CTR v systemu, pokud by bylo rekneme 0,5 % (coz neni daleko od skutecne hodnoty ve vymenikach), stacilo by dat za kazdy klik 200 kreditu. Sice by to svadelo k podvodum, ale podvadet lze nepochybne i ted (a omezeni na rekneme unikatni kliky podle cookies nebo IP adres by to mohlo ztizit prinejmensim na soucasnou obtiznost).
  • 22. 12. 2001 17:50

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    A nez si prectete slanek, stisknete [Shift] s kliknete na banner, velmi nam tim pomuzete. Dekuji.

    Jsem zásadně proti přidělování kreditů za odklik. Spíše bych navrhoval oddělit servery podle počtu zhlédnutí. Abyste třeba mohli kampaň cílit do skupiny "< 10.000 impressí měsíčně", pokud je váš server součástí této skupiny, bez "příplatku", a pokud není členem této skupiny, tak za X kreditů navíc... IMHO by to přineslo kvalitativní posun pro servery s nižší návštěvností. Těch skupin serverů podle počtu impressí za měsíc by mohlo být víc. Volám po tom už tři roky, a pořád se zavádějí nějaké "vychytávky", ale tahle užitečná funkce stále chybí.

  • 27. 12. 2001 9:33

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Ja si nemyslim, ze by bylo k necemu cileni podle navstevnosti - ostatne pri soucasnych moznostech blokovani neni asi jine cesty, nez aby se imprese velkych serveru rozprskly po malych a mali se zas zobrazovali na velkych, kteri je neblokuji. Zatim se mi nepovedlo vypozorovat zadnou souvislost mezi kvalitou reklamni plochy a velikosti serveru - pokud existuje, tak spis je velikost neprimo umerna kvalite.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).