Myslím si, že tato diskuze (když už ne članek) by měla hodnotit dle zkušeností klady a zápory jednotlivých poskytovatelů serverhostingových služeb. Po příkladu zkušeností s Contactelem bych chtěl krátce uvést i moji se Skynetem.
Je pravdou, že nemohu fundovaně hodnit dlouhodobý stav sítě, ale za poslední půlrok jsme zaznamenali pouze dva výpadky. Nebyly sice předem ohlášené, ale jejich délka několika málo minut nebyla ani důvodem (1 minuta). Serverovna není moc veliká, stroje leží volně na policích, klimatizace funguje - taková rodiná atmosféra. Technici Skynetu vypadají, že opravdu vědí co dělají o čemž svěčí i to, že například věděli týdením open-relay našeho SMTP. O přístupnosti serverovny a vzdáleném resetu nic zatím nevím, protože jsem to naštěstí ještě nepotřeboval. (Ale všechno jednou příjde :), ale asi to nebude žádná stranda se tam dostat v sobotu večer, přes recepci, atrium a troje dveře. Říkají, že mají dohled technika 24 hodin, ale kdo ví jestli opravdu někdo bude brát telefony až se neco stane.
Pozn. Nejsem zaměstnancem společnosti Skynet ani jejich konkurence.
Pres SkyNet jsem pripojeny dialupem a na sluzby SkyNetu si rozhodne nemohu stezovat. I jejich pristup je vzdy na urovni. Je to sice mirne off topic ale preci jen potvrzuji jejich kvalitu.