Tento článek mi opravdu hovoří z duše. Včera jsem se pokusil objednat v personální příloze MFD inzerci našeho personálního serveru www.ejob.cz. (celkem logické je oslovovat uchazeče o zaměstnání v personálních rubrikách) Má představa byla pouze webová adresa. Po odeslání emailu do 5-ti mi n. telefon z inzertního oddělení, že tato reklama je nepřípustná. U webové adresy by totiž museli být uvedeny další kontakty, jako adresa, tel., email atd a to nejméně stejně velkým písmem. (takže žádné 30 písmem adresu a 6 zbytek) Dobrá, podmínky jsou jasné, ale...
Prohlédnu-li si občas personální přílohu MFD objeví se mi inzerce adresi iinzert.idnes.cz nabízející také volná místa a zbylé kontakty chybí. Adresa je doplněna sloganem "taky si připadáte jako osel?"
ja jen dodam ze nejaky osel sedi v inzertnim oddeleni! (posledni veta je totalne osobni nazor autora)