Názory k článku Už nikdy vysoký účet za telefon!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 10. 2001 8:40

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Nerikam, ze pan tiskovy mluvci nemluvi pravdu, ze sveho okoli mam vsak zdokumentovane dva pripady (jeden Brno, druhy Kromeriz, dalsich nekolik pouze z doslechu), kdy je zakaznikovi opakovane uctovano hovorne 2.60,- Kc / hovor. Tyto hovory vznikaji nedovolanim se protistrany (bud obsazeno nebo to druha strana proste nebere) - hovor skutecne neni uskutecnen, nicmene mily Cesky telecom opakovane zapocitava tyto hovory coby 1-3s (ano skutecne 1-3 sekundove). Podotykam, ze ani v jednom pripade se nejedna o modemove vytaceni (ani volani na mobilni operatory (schranka...), obe koncove linky jsou v siti CT), ale o klasicky homologovany telefonni pristroj (v jednom pripade IMHO dodan primo CT), v jednom pripade na digitalni ustrednu (brnenska cisla 4121 28 XX), v druhem pripade analogova ustredna v Kromerizi (pred poslednim precislovanim pred cca 2? mesici). Zadny z techto majitelu nema aktivovanu zadnou Add-on sluzbu CT napr. memoBox (maji proste jen tel. cislo)

    Ani v jednom pripade nejsem majitel linky a Cesky telekom nepodporuji ve svych soukromych aktivitach. Nutno podotknout, ze CT uznal reklamace, ale az pote, co si majitele v uvedenych pripadech museli pozadat o podrobny vypis hovoru (v radove minimalne desitkach korun), na zaklade kterych CT dokazali jeho absurdni uctovani. Situace se v jednom pripade obcas prokazatelne opakuje (to kdyz mesicni vyuctovani ma opet abnormalni penetraci), v druhem nema majitel dusevni silu neustale reklamovat sluzby u CT. (v obou pripadech je mesicni ucet pravidelne minimalne 1.000,- Kc (v radnem hovornem)

    Tak si rikam, kolik je takovych postizenych lidi (resp. telefonnich stanic v republice) a kolik timto zpusobem CT naprosto neopravnene ziskava mesicne prostredku. Pokud si dobre pamatuju, podobny prokazany? prusvih mel loni na serverni Morave (Karvinsko) s tarifem I2000, kdy se pocital sestavovaci poplatek i tehdy, kdy se Interentu chtivi clovek na Internet nedostal z duvodu obsazenosti modemoveho rostu (CT vratil prostredky nikoli vsem, o kterych vedel, ze byli jeho chybou postizeni, ale pouze tem, kteri podali reklamaci). O techto pripadech nechci spekulovat, mluvim o dvou konkretnich (v jednom pripade se nepravidelne (prumerne 1x za 2-3 mesice) opakujicim - dolozitelne, v druhem to bylo prokazano tusim 2x (KM)) a dolozenych pripadech - pro sva tvrzeni mam pisemne dukazy.

    Toto jejich kontrolni oddeleni radeji hledat nebude, ze?

  • 3. 10. 2001 17:36

    klak (neregistrovaný)
    ... ale podle mně je taková služba samozřejmost a Telecomu se bohatě vyplatí. Jeho spory s postiženými zákazníky budou daleko menší a o méně peněz, coz nakonec prospěje oběma stranám. Měli to zavést už dávno.

    Ale hlavně by si měli udělat pořádek jinde. V létě jsme jednu jejich fakturu (skoro třiceti tisícovou) přeplatili o desetník (místo ...,50 Kč jsme zaplatili ...,60 Kč). I přesto, že variabilní symbol byl správný, dostali jsme upomínku o zaplacení celé částky znovu a někde v hlubinách účetního systému Telecomu pak bloudili dvě platby (jedna neuhrazená a druhá neidentifikovatelná). Věc jsme reklamovali ale já jsem pak stejně trnul, aby mi neodpojili celou kancelářskou budovu. O celé věci mám samozřejmě písemné důkazy.

    Nu a s těmi dělníky je to zcela běžné. Také mi svého času přišly divné hovory z prázdné kanceláře do Arménie ;-)
    Stavebni firma nedostala zaplacenou celou fakturovanou částku a už se to pak nikdy neopakovalo.
  • 3. 10. 2001 20:33

    jakub (neregistrovaný)
    pouzivam monitorovani pripojeni k Internetu (Connection Meter), abych se nahodou nesetkal s moc velkym uctem :-)... a vzdy se ucet od telekomu lisi od predpokladu, ktery mi dava tento program... Drive se lisily tak o 10 jednotek, ale za posledni (uctovaci) mesic o 50 - a to uz je celkem velky rozdil...
  • 3. 10. 2001 21:15

    dan (neregistrovaný)
    ... clovek si se spatnym svedomim udela prijemny telefonat a pak mu kvuli tomu este volaji z telekomu...

    :-)
  • 4. 10. 2001 8:40

    Milda (neregistrovaný)
    Proč složitě? Kolik bude muset telecom za zřízení tel. služby investovat? Kolik lidí se této službě bude muset věnovat? Atd. Nebylo by lepší vystavyt podrobný účet na internetu zdarma. Nebylo by to pro telecom a následně pro naši kapsu výhodnější? Nekupujem zajíce v pytli, když dostanem jemon souhrný účet?

  • 4. 10. 2001 10:10

    Aleš (neregistrovaný)
    Na měsíce duben a květen připadly svátky na pondělí. Kdo z uživatelů internetu přes dial-up si všiml, že tarify v tyto dny byly zúčtovány v 1. tarifním pásmu a nikoliv ve 3. t.p. ???? Prohlédněte si výpisy za 4. a 5. měsíc.
  • 4. 10. 2001 15:14

    Petr (neregistrovaný)
    Ty tři měsíce do ještě nějak přežijeme. Hned jak to bude možné se od těch monopolních sv... odhlašuju a odcházím ke konkurenci.Jak znám Telecom, tak bude požadovat tučnou sumu i za to odhlášení.
  • 4. 10. 2001 16:29

    Jirka (neregistrovaný)
    Dej prosím vědět, který operátor ti za 3 měsíce nabídne, jako soukromé osobě, telefon. Jsi absolutně nezajímavá nula, pro takové tu operátoři nejsou a dlouho nebudou. Soukromá stanice je víceméně prodělkový kšeft. Ale až budeš mít firmu alespoň s 200 zaměstnanci, to bude jiné.
  • 5. 10. 2001 0:54

    haha (neregistrovaný)
    Nevíš o čem mluvíš, co se podle teba má stát za tři měsíce.
    Monopol telekomu skončil již v lednu, kdopak za tebou přišel, haha??
  • 4. 10. 2001 16:24

    Jirka (neregistrovaný)
    když si myslí, že u nás lze uplatnit služba zrušení hovoru v případě mylného volání, jako např. v USA. Pane vedle solidnosti operátora to chce také solidnost volajících. Víte kolik by čecháčci udělali měsíčně mylných volání, které by trvaly déle jak např. 1 min ?? Díky naší národní povazeu se neodvažuji ani domyslet.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).