Víte mě vadí jiná věc. Jakou obrovskou mediální pozornost dostávají zcela nesmyslné projekty typu nějaké chlastací hry tady na Lupě před pár měsíci.
Každému je jasné, že takový projekt prostě nemá budoucnost, ale hergot jednou o sobě kluci říkají, že sou startupisti tak je musíme natočit, napsat o nich... .
Pak sou tu projekty lidí, kteří se z 0 vypracovali k desetitisícovým návštěvnostem, po nikom žádné investice nechtěli, ale o nich nikdo neutrousí ani půl slova, to totiž přeci není žádný startup žejo, když na webu poctivě pracovali několik let.
Startup je jen nějaká hovadina do které přiožralý/zkokainovaný investor právě nalil půl milionu dolarů a všichni čekají jestli o ně přijde, nebo je nějakým zázrakem 100 násobně zhodnotí.
Celkem by mě zajímalo podle jakého klíče si vybíráte tady na lupě o jakých projektech budete informovat, nezdá se mi, že by vše bylo skrytě zaplaceno (i když mnoho asi bude), takže roli hraje jistě i nějaká psychologie. Typu ukážeme každý den na Nově alespoň jednoho zloděje a podvodníka, namísto nějakého poctivého podnikatele...
Zaplaceno není nic. PR články jsou označeny jako PR články, jestli myslíte tohle.
Klíč je vcelku jednoduchý: je to zajímavé, inovativní, alespoň potenciálně perspektivní a víme o tom. Možná znáte desetitisíce nových perspektivních internetových firem, ale nám nějak docházejí a v tom je ta psychologie. Klidně nějaké nadhoďte, rádi o nich napíšeme.
Upozorňuju, že startup pro nás není ani linkfarma, ani instalace Wordpressu.
Upozorňuju, že startup pro nás není ani linkfarma, ani instalace Wordpressu.
Pane, vy jste ale Demagog :-)
http://startup.lupa.cz/
7. 3. 2012
Děkuji Vám za odpověď, cením si osobní reakce. Bohužel musím říci, že z ní upřímně nejsem moc moudrý.
Hned vysvětlím, v sekci startupy, jsou zařazeny Facebook, Twitter, Linked in... tj. hledisko data založení/trendu/obratu zřejmě pro definici "startup" nehraje roli.
Pak jsou v této sekci projekty jako Jídelní lístek na Ipadu...., které už používá 1!!! restaurace. A s prominutím o nic jak to říci inovativního, neopakovatelného nad čím by člověk musel měsíce dřít nejde... tj. originalita, návštěvnost pro definici "startupu" také očividně roli nehraje.
Čili prostě mi totálně uniká proč si nikdy na Lupě nepřečteme článek i o stránkách na které chodí tisíce lidí za den, návštěvnost jim roste a stojí za nimi třeba obyčejný člověk, pár lidí a skutečně se nejedná o nějaký blog.
Pokud opravdu netušíte kde podobné stránky najít doporučuji navštívit např. toplist.cz a prohlédnout si v každé kategorii např. TOP 10 stránek... .
Prostě mi jde o to, že jednou setřete stránku s tím, že má směšnou návštěvnost v řádu pár tisíc x ipad aplikace pro 1 restauraci.
Nebo nejde o trend - neustále zmiňované aukro vs např. také velmi úspěšný rostoucí bazos.cz o kterém sem tu také snad ještě nic nečet.
Nejde o technologicky inovativní projekt: blogíšek demagog.cz vs nové databáze/sociální sítě seriálů, knih, postav... .
Vážně tedy nevím co je TÍM důležitým faktorem, který o uveřejnění rozhoduje... .