Podle Sterne Agee nemá 83.6 % uživatelů Facebooku si připlácet za zviditelnění vlastních příspěvků. Tuto formu lepšího zviditelnění (tzv. „promoted posts“) zavedl Facebook před několika měsíci nejprve pro firemní Stránky a o něco později totéž umožnil používat přímo uživatelům.
Z těch co jsou ochotni něco platit by 11.5 % zaplatilo částku pod jeden dolar a pouze 1.2 % by zaplatilo více jak pět dolarů. Placená propagace jednotlivých příspěvků tak nejspíš zůstane hlavně nástrojem firem – ty ale budou muset tuto možnost používat velmi opatrně aby neplatili za „fanoušky“ z Asie (viz Koupila si TOP 09 „líbí“ z Indonésie? Spíš doplatila na triky Facebooku).
Je vhodné připomenout, že placení za zviditelnění příspěvků řeší to, že Facebook příspěvky uživatelů i Stránek silně filtruje (a významnou roli samozřejmě hraje i to, kdy byl příspěvek uveřejněn vs. to kdy jsou fanoušci online). V předchozích měsících se tak příspěvky Stránky ukazovaly zhruba 20–40 % fanoušků (hlavně v závislost na aktivitě fanoušků a tím vznikajícího EdgeRanku). V září Facebook ještě více omezil zobrazování příspěvků a pro řadu stránek se tak snížil počet oslovovaných fanoušků zhruba na polovinu původního počtu. Řešením je, samozřejmě, placení za dodatečné zviditelnění.
Průzkum zmiňuje i další novinku na Facbeooku – Gifts neboli kupování dárků přátelům. Podle průzkumu 55.1 % lidí uvádí, že by v žádném případě tuto službu nevyužili pro poslání hmotného dárku. 45 % uvažuje o tom, že by možná službu někdy využili, pouze 5.3 % by jí určitě využilo.
 
 
 
 
 
