Jenze si prosim uvedomte, ze kdyz Windows na nejakem PC jedou v poradku, a na jinem nikoliv, ci je to problem? Snad ne Microsoftu? Ten dodal jednu verzi software pro vsechny. Takze vas problem muze zpusobovat hardware, nebo jine aplikace jineho vyrobce. S tim ovsem MS nema nic spolecneho.
Kdyz za neco platis, tak ocekavas ze to bude nejak fungovat a mas pravo si stezovat. Pripadne chtit penize zpet.
kdyz za neco neplatis, tak muzes leda doufat a akceptovat situaci.
Myslim, ze vazeni diskutujici prehlizeji zasadni argument clanku. GA je sice zadara a tedy bez garance, jenze obchodni model u spousty googlich produktu (placenych ted nebo vyhledove) je zalozeny na duvere v dostupnost on-line aplikaci. A presne tu spatna komunikace podkopava. Krome toho je tu image Google jako supr feroveho dynamickeho hrace, ktera taky trpi.
A pritom stacily jeden dva blogspoty. Az by si clovek myslel, ze je to prilis zkostnately moloch na pruznou komunikaci...
A kdyz Vam bude Windows od Microsoftu pravidelne mazat Vase dokumenty, taky nejdrive nahlidnete do licencnich podminek, kde se dozvite ze Microsoft za nic neruci a budete v klidu? Zdarma neznamena chovat se prasacky a nedat nikomu o nicem vedet.
Totez - jake rozhorceni? Leda tak na sebe ...
Ano, nefunknost (ci spise zkresleni) statistik je vec, ktera nikoho nepotesi.
Na druhou stranu, kazdy ma
- moznost si zvolit sluzbu, jakou chce
- muze miti i vice logovacich systemu ...
- a pokud chce a ma moznost - tak ma acceslogy serevru + si pak muze
udelat nejake JS (pro veci, jez se normalne nezjiti - rozlizeni monitoru,
barevme hloubky, ...) - staci jen si to napsati, ci uzit neco hotoveho.
Tedy nepotesi - ale je sluzba free a bez garance - a jednou vypadne
- proste se stane ;-)
To je fakt, je to služba zadarmo a hotovo. Viděl jsem už i mrtvý ADSense (temporary unavailable) a taky mě kvůli tomu sanitka neodvážela...
Google nic negarantuje, nechápu proč by měl.
Google není bůh je to služba, a jako taková může mít svoje problémy, no a?
Uživatelé si nejčastěji stěžují na něco co neplatí, přitom v profi sféře se dodává hromada paskvilů za miliony, ale to většinou všichni zkousnou.
Ja v podstate souhlasim. Co byste chteli za sluzbu, ktera je zdarma? A hlavne si nedovedu predstavit, jak by probihala ta komunikace s lidma behem vypadku.. myslite treba call centrum, kam byste volali zdarma?:) Sam GA pouzivam a nikdy jsem zadny vypadek nezaznamenal. Je to sice trochu pomalejsi, ale da se na to zvyknout.
Nechapu, proc si uzivatele stezuji. Neznam sice Analytics, ale rekl bych, ze to je sluzba zdarma a urcite si uzivatele pri registraci cetli podminky a ty odsouhlasili.
Zvlaste nechapu clovicka, ktery si stezuje
"Vždy, když dojde k výpadku služby, měli by informovat uživatele o tom, jak dlouho to bude přibližně trvat, a snažit se po dobu vzniklé situace komunikovat s lidmi", řekl v interview se serverem Itworld.com.
Jen jsem tak letmo nahledl pri SignUp do podminek:
"4.2 Google is constantly innovating in order to provide the best possible experience for its users. You acknowledge and agree that the form and nature of the Services which Google provides may change from time to time without prior notice to you."
"4.3 As part of this continuing innovation, you acknowledge and agree that Google may stop (permanently or temporarily) providing the Services (or any features within the Services) to you or to users generally at Google's sole discretion, without prior notice to you. You may stop using the Services at any time. You do not need to specifically inform Google when you stop using the Services."
V obojim vidim "bez predchoziho upozorneni uzivatele", v bodu 4.3. se primo hovori "may stop (permanently or temporarily) providing the Services"
Takze kde je problem? Google se chova presne podle podminek, ktere uzivatele odsouhlasili.