jsou typicky zkušení uživatelé (alespoň většina z nich) a logicky si požadovaný výrobek vyberou prostřednictvím recenzí na nezávislých webech a pak jdou buď přímo do svého oblíbeného obchodu nebo využijí zbozi.cz pro nalezení výhodné ceny.Díky tomu, že jsou uživatelé Linuxu v menšině, pak logicky mají větší konverzí poměr, oproti uživatelům Windows, kde jsou mezi zkušené uživatele "zamícháni" také BFU.
Co se týče průměru, tak tam snad není potřeba vysvětlovat z jakých dat se počítá...
Zajímavé. Osobně si to vysvětluju tím, že linuxoví uživatelé zhusta nejsou „typičtí“ - jsou to převážně programátoři, administrátoři a podobně. Ti mají z pohledu obchodu dvě zajímavé vlastnosti: jsou většinou dost pracovně vytížení, minimálně natolik, že „nebloumají“ po e-shopech bezcílně. A za druhé, IT patří k nejlépe placeným odvětvím, takže se dá předpokládat i větší útrata.
Mimochodem, sám pracuju v baráku plném podobných lidí :-)