Vlákno názorů k článku Uživatelské recenze: Změť pravdy a lží, podle které se řídí čím dál tím víc lidí od pavelkja - Docela se mi líbí systém recenzí na booking.com,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 2013 9:22

    pavelkja (neregistrovaný)

    Docela se mi líbí systém recenzí na booking.com, kde zpětnou vazbu můžu zadat až po ukončení svého ubytování. Stejně je ale potřeba recenze brát s rezervou. Osobně jsem našel zatím jediný hotel, kde byly všechny recenze pozitivní. Ubytoval jsem se tam a recenze byly pravdivé... Tak nevím, jestli záleží na recenzích nebo spíš na úrovni a kvalitě samotných služeb?

  • 3. 12. 2013 9:31

    T. (neregistrovaný)

    Ono taky bohužel hodně záleží na tom, jak ten recenzent to hodnocení napíše. Měl jsem třeba v jednom hotelu problém s platbou, prostě při příjezdu chtěli vyšší částku než byla rezervovaná skrz booking.com. Následně se po chvíli vše vysvětlilo, zřejmě nějaká chyba v systému či komunikaci mezi rezervačním serverem a jejich systémem, cena upravena na to, co bylo potvrzeno. Takže do recenze bych mohl napsat "hotel mě zkoušel natáhnout, ale nepovedlo se mu to" a dát negativní hodnocení. Nebo bych tam mohl napsat - "i přes problém se špatnou cenou během chvíle vše vyřešeno, s úsměvem a omluvou".... a tak je to se vším.
    Jako horší se mi spíš jeví přístup googlu apod., kteří prostě vytváří stále nové a nové aplikace a možnosti, ale bez tlaku na kvalitu obsahu apod. Konkrétně google to vede poslední cca rok, rok a půl tak, že za chvíli to bude tak "příjemná" firma jako microsoft a jeho produkty pro uživatele. A nejvíc je to právě vidět na tom jejich alibismu "my do toho nezasahujeme". Přitom pak stačí nějaká totální drobnost a zablokují účet, některou službu aniž by tam byl nějaký problém. Prostě si každou chvíli dělají co chtějí. Ten jejich dřívější jednoduchý, nekomplikovaný přístup už je bohužel dávno pryč.

  • 3. 12. 2013 13:31

    9 (neregistrovaný)

    google v příjemnosti už dávno ms překonal a to ms nastavil hodně vysokou laťku..

  • 4. 12. 2013 1:30

    dino

    "a tak je to se vším."

    Ne, tak to se vším opravdu není, kdyby Vám tu původní cenu neuznali a trvali na vyšší, takže byste buď šel jinam nebo zaplatil víc, tak byste to do recenze nejspíše pozitivně opravdu nevylíčil. Jinak řečeno, zdaleka ne každý problém je promptně vyřešen ke spokojenosti zákazníka (což je právě ten případ, kdy lze rozhodovat, jak to v recenzi podat).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).