Souhlas. Místo aby bylo možno zvolit si, jestli chci balík doručit dopoledne nebo až odpoledne, budu se místo na poštu mrcasit k bedně.
Chápu, že automat nepotřebuje dovolenou, není nemocný a neplatí se za něj soc. a zdrav. "pojištění", na druhou stranu je poštové už tak dost drahé.
Jinak s poštou stejné zkušenosti, pokud si můžu balík nechat poslat do práce, je to OK, tam stejně pošťák chodí každý den. Domů jsem balík dostal naposledy před 5+ lety, jinak pouze lístečky, poslední dobou už je vyšší level, chodí rovnou II. výzva.
Čupra naprosto chápu - data z jiných eshopů se mu budou do jeho obrovského BI hodit, a navíc získá další propagační kanál pro svoje projekty. Ale bude to v praxi zajímavé spíše pro nákup specifičtějšího zboží - v Praze si bez problémů pro všechno zajedu a u většiny věcí nemám potřebu objednávat z jiného města. Naopak mimo velká města bude budování podobných boxů pro soukromou firmu neefektivní = jasný "veřejnoprávní" business pro českou poštu.
Problém vidím v tom, že si nechám doručit balík na tento konkrétní výdejní box, ale vzhledem k tomu, že bude plný, tak se tam má zásilka objeví bůh ví kdy a budu čekat až se tam v nějaké přihrádce uvolní místo. U nás je běžné že lidé objednávají zboží v době kdy na něj nemají peníze v ruce, čekají na výplatu a pak jej vyzvedávají až na poslední možnou chvíli.
Přijde mně i neefektivní aby firma tam stále ty balíky doplňovala.
1. Pokud jsem si nechal/někdo mi poslal balík, tak mi ho má přepravce doručit na adresu která je na balíku. Dostal za to zaplaceno. Tečka. O tom, kolikrát, kdy atp. se dohodnu s přepravcem, nebo mě informuje.
2. Pokud balík posílám, tak se přihlásím na web přepravce/zatelefonuji a oni si pro balíček sami rádi přijedou a dostanou zaplaceno.
Proč bych měl chodit na nějakou pobočku, nebo k nějaké krabici ? Nechápu.
To že je Česká Pošta naprosto nevhodná k přepravě zásilek, jako ostatně k většině činností, kterými se zabývá snad ví každé malé dítě...
>>> Pro Simonu Kijonkovou je překvapivé, že se do podobného projektu pouští právě Tomáš Čupr a spol. Upozorňuje na vysoké počáteční náklady....
Je to překvapivý. Miton prodal Heureku, Hotel, a dalších x projektů a teď se snaží zaplnit další článek, kterým doplní celý řetězec prodejů z eshopů.... Jo je to opravdu nelogický :-)))
Simona by měla více myslet a méně mluvit.
A jaká je vůbec úložní doba? Protože může nastat právě i stav, kdy si adresát balík nevyzvedne. Co se v tomto případě stane? To tam ten balík bude trčet po celou dobu, než se adresát odváží si ten balík vyzvednout? A co i případ, kdy adresát dostane SMS, že tam má balík, ale přijde si pro něj až po nějaké době a zjistí, že jeho PIN nefunguje.
Prostě mi to připadá takové neefektivní.
Myslím si, že služba bude mít úspěch, je to pohodlnější pro lidi. Nevýhodou je, že hustota sítě nikdy nebude tak velká aby zasáhla všude. Musím říct že v článku citace "podivuji se že se do toho pouští Miton a T.Čupr" naopak chápu. Jde totiž o krásné rozšíření businesu ze Slevomatu. Mají tak oproti službě, která začne jen jako uložiště zajištěno naplnění z vlastního dalšího a hodně velkého projektu, takže jejich business case je úplně jiný než kdyby se rozjíždělo partnerství. Ted jen zajistit jednoduchost a srozumitelnost pro lidi :-) Hodně zdaru všem. Kdo s toho bude mít výhody, bueme my, zákazníci.
Právě...proto je třeba si zřídit datovou schránku. Já mám auto již 14 dní v servisu, tak jsem tedy 14 dní nevytáhl paty z domu. Věděl jsem o tom, že včera (28.3) byl soud, kde jsem si myslel že budu předvolán a s ostatními účastníky jsem se o tom ještě i bavil, a uvažoval proč mne nepředvolali. Každý den kontroluji schránku a nic. Soud se nakonec nekonal...protože jsem nepřišel. Soudkyně mne prý obeslala písemně (proč nedodržuje zákon - a neposílá to do DS vysvětlit nedokázala) a slavná česká pošta ? Dnes (29.3) mi hodili do schránky (ani nezazvonili) to předvolání, kde je napsáno "Připraveno k vyzvednutí 13.3.13 po 10 dnech bude vhozeno do schránky a považováno za doručené" a "Vloženo zpět 25.3.13" . !!!!! Kdybych neměl DS, tak mne soudkyně "právem" uloží pokutu, protože mi podle zákona bylo doručeno včas (5 dní před konáním soudu). Že to ovšem pošta doopravdy doručila až den po soudu bych těžko dokazoval. A to jsem to předvolání čekal a víceméně jsem na něj číhal a BYL jsem doma a zvonek funguje a řeve že by vzbudil mrtvýho.
Tohodle problému , kdy soukromý subjekt, s pochybnými zaměstnanci (jaké jsou požadavky na neúplatnost poštovního doručovatele), může de fakto rozhodovat o tom zda se budete moci proti nějakým soudním krokům bránit či ne a jeho stanovisko zda a jak doručil (či se pokusil doručit) zásilku má zásadní právní dopady na Vaši osobu by si měl někdo všimnout a napadnout to u ústavního soudu, protože to zavání nekompetentností pošty tohle dělat.
Představte si situaci, kdy například žalujete neproplacení falešné faktury někým jako jsem já. Dáte všimné doručovateli a on všechny výzvy na dopisy do vl. rukou hodí do kanálu a napíše že jsem nebyl zastižen a tak máte v ruce důkaz že jte mne dostatečně upomínal.
Podáte to k soudu a ten na základě předložených falešných důkazů (v zásadě stačí "podpis" na cáru papíru vypadajícím jako dodací list) vydá tzv. trestní rozkaz (nebo jak tomu říkají - prostě bez nařízení hlavního líčení) s tím že pokud se do 15 dnů od doručení neodvolám okamžitě automaticky začíná tento rozsudek platit a na jeho základě se už vydá platební rozkaz se kterým už lze zajít za exekutorem. Opět stačí "motivovaný pošťák", který tohle zamete a jste bez Vašeho vědomí v průseru a tahle soudní mašinerie už Vás semele. A všichni budou jen říkat...JO PANE MĚL JSTE SI PŘEBÍRAT POŠTU....
Je mi jasné, že někde ve městě, kde se točí hodně pošťáků to moc nelze, ale takhle na vsi, nebo na malém mstě si myslím že to není úplně nereálný scénář........
Tam kde sem dřív bydlel takové schránky byly (nevím přesně rozměr), ale schránka byla dvojitá, malá na dopisy a vedle druhý zámek po jehož odemčení se vyklopila celá schránka a za ní byl větší prostor. Nepamatuji si, že by se to kdy používalo. Jen sem vylomili přepážku mezi malou a velkou aby nám pošťačka neničila tlusté časopisy a aby bylo dost místa např. během dovolené.
Mě by se líbilo kdybych měl ve vchodu paneláku schránku takových rozměrů do které by se vešel balík o rozměrech +- 40cm. A nemusel bych pro balíky hodit na poštu nebo do balikomatu. Je mi jasne že by to bylo prostorově náročné zvlášť ve vchodech kde je třeba 50 bytů. Další problém by byl u balíku které požadují potvrzení přijetí příjemcem.
1) trestní příkaz i platební rozkaz musí být doručen do vlastních rukou, náhradní doručení je vyloučené, musíte to podepsat vy osobně (teoreticky :)
2) pokud máte datovou schránku jsou orgánové povinni doručovat tam, takže papírovou hlídat nemusíte.. proto ta datová vznikla. PPOkud Vám to pošlou papírem a vy to nedostanete, je to jejich problém. Ale pokud to prokazatelně převezmete tak se to za doručené považuje i když máte datovku.
Jenom že byla zmínka o zasilkovna.cz, pro pro zasílání a výdej balíků, tak jsem se podíval na popis jejího výdejního místa v Karlových Varech..Pochopitelně že to není někde v centru města kudy snad projde většina obyvatel na cestě z/do práce (pokud v tom centru nepracují), ale na jedné z perfiférii, busem je to tam z centra 20 minut MHD, autem asi tak (díky neustálým zacpám) podobně. A aby té srandy nebyl konec, tak "otevírací doba Po-Pa 8:00-16:30)
TAk aby podobným způsobem nedopadly podobné balíkovací služby.Jak známo, tak stavební prostory v centru měst jsou dosti drahé, tam by si na sebe určitě nevydělaly...
...aby nemusela dělat svoji práci, tj. doručovat zásilky.
A teď si vemte, že za starých časů chodily balíky i peníze až do domu a pošťák že zásilky nejen doručoval, ale i přijímal, a celé to stálo pakatel. Zato dneska? Zaplať a běž si do skříně. A když bude balík ve skříni otevřený nebo poškozený, máš smůlu, udělal sis to sám. To je kšeft za všechny prachy. :-)
Ale to oni už dělají, pokud mi má dojít českou poštou balík na dobírku, tak kromě mailu a sms o tom, že dnes mi bude doručován balík, volá i pošťák předem, jestli budu v konkrétní dobu doma (například předevčírem to bylo od 16 do 18 h) nebo jestli má balík uložit na poště. V případě, že to není na dobírku, tak pošták nevolá, ale sms a mail zůstávají. Jedná se o Brno.
Tak stačí si nechat od odesílatele sdělit podací číslo a pak to sledovat na stránkách pošty, záznam o uložení se tam objeví do pár hodin, takže není problém odpoledne/večer před cestou z práce domů si to zkontrolovat a případně si tam zajít.
Oznámení je až druhý den, protože balíky vozí někdo jiný, u nás i z jiné pošty, kdo nemá klíče od baráků, co nedoručil nakonec doveze na místní poštu a místní doručovatel donese oznámení.
Pokud to odesilatel zadá, tak ty zprávy také mohou chodit SMSkou, přijde echo před doručování a pak další zpráva v případě nezastižení. Bohužel je to služba, kterou zadává a platí odesilatel, příjemce nemá možnost si ji doobjednat.
To ale neni problem posty ale problem majitele nemovitosti.
Staci kdyz nekdo z majitelu nemovitosti/developeru premysli pri rekonstrukcich hlavou. Je katastrofa ze po rekonstrukci panelaku na chodbe jsou stale ty stare plechove schranky. A totalne cloveka dorazi kdyz SVJ argumentuje nejde,posta by nedorucovala atp. Mam vyjadreni primo od postmistra kde je dulezite mit popis u schranek a zvonky. Nic vic nic min.
Vzdyt existuji suplikove schranky ktere lze mit mezi vchodem a vnitrkem. A pak zminene schranky na ukladani baliku. Nebo pole schranek co vypadaji jak maly odpadkovy kos na stojato kde se vejde cely casopis. A rada jinych reseni.
Balikove schranky jsou spise vyjimkou. Jsou hodne prostorove narocne. Daji se najit u firem. Ale jestli by posta do nich dorucovala to nevim.
Co kdyz nemam schranku, protoze na danem miste z moci uredni zatim neni adresa? Nebot ji z moci uredni nelze zridit protoze z moci uredni neni dany objekt(vozidlo) kolaudovatelny a proto mam z moci uredni bydliste na magistrate?
A ted babo rad. Soused baliky prebirat nechce a ja jemu taky ne. Oba dva chapeme dost dobre duvody proc to nedelat. Jde totiz nejen o princip ale taky o pripadne reklamace. Ja ani soused nemame postovni licenci na dorucovani ani zivnost na tuto cinnost a tak nehodlame suplovat neci povinnost.
Existuje P.O. Box na poště, ale uznávám, že chodit každý den na poštu zvlášť když ji nemáte při ceste z práce, školy, na nákup není zrovna praktické.
Kéž by pošta poslala SMS, že Vám něco uložila do kaslíku.
To samý je s obecním úřadem, kde máte trvalé bydliště a chodí Vám tam pošta.
Jestli Vám řeknou do telefonu, že tam něco máte to nevím.
Chápu že to pro vás bude těžké, ale představte si že v ČR žijí lidé co pracují cca od 8 do 18h a to na různých a nepředvídatelných místech, takže zaslání na pracoviště není možné. Doručení domů pro taky odpadá, protože pošta i kurýrní služby jezdí v pracovní dobu. Osobní vyzvednutí na poště je taky komplikované, jelikož zijí na vesnici kde pobočka zavírá v 16h. Existuje sice služba Trvalá změna ukládací pošty, tu ale Česká Pošta zvládá stejně dokonale jako ty ostatní. Pro mě a věřím že i nemálo dalších bude taková bedna vysvobozením.
Nereknou nic. Magistrat nedorucuje postu od dorucovatelu a vraci ji. Ta adresa je pouze evidencni nikoliv dorucovaci.
P.O Boxy jsou ve velkych mestech naplneny. Na mensich postach nejsou a platit 380kc/mes v praheee je pro soukrome pouziti trochu moc. To uz mi ty penize zaplati cestu tam a zpatky na chatu na samote, kde je ale mozne dorucovat postu. V kombinaci s kontaktem na viku u schranky a gsm posiladlem smsek by to bylo pouyitelne;)
Eshopů to nabízí dost i s přímým výběrem pošty nebo prostě napíšu adresu, kde v ulici bude to NA POŠTU. Funguje to. Akorát se musí zadat pošta, která to nabízí, protože ne na všechny to takto lze poslat. Což snad někdo, kdo si nechá doručovat zásilku častěji než 1x za půl roku ví.
Ten Netdirect mě pěkně štve, co to odprodali Allegru, tak aktualizace skoro žádné, podpora se zhoršila, komunikace vázne.
Horší je ale ta Heureka - má data od většiny eshopů, která pak využije ve prospěch svých vlastních obchodů (Mallu). Navíc začíná být čím dál nepřehlednější a drahá. Slevomat mě nechává volným, s jejich provizemi si tam může dát kampaň stejně jen blázen nebo prodejce předražených služeb či zboží (což je tam i vidět na skladbě nabídek).
Uloženka funguje relativně kvalitně, ale myslím že brzy přijde navýšení ceny, Allegro je nenažrané dost a když si člověk spočítá náklady na pobočky a logistiku vs. počet zásilek, tak to není žádné terno....
Pak ještě PayU... no, tam to bude ještě zajímavé.
Jaký je rozdíl mezi hodinovou frontou na poště a hodinovou frontou na Uložence? Pro zajímavost.
A tu Zásilkovnu, tu máte z jejich reklamního sloganu, to bez front?
My klidně Uloženku nabízet budeme dál, jejich cena a rychlost dopravy je bezkonkureční a že je tam před Vánocemi fronta? Mají lidi přemýšlet a neobjednávat dárky týden před Vánocemi. Ale jako každý rok jsou nepoučitelní. Ono je taky dobrý třeba u Zásilkovny (jejíž jedinou výhodou je síť poboček, jinak je drahá a často dost pomalá), když se jedná o pobočku nějakýho obchodu, čekat na balík půl hodiny, protože jsou tam zákazníci a prodavače samozřejmě nezajímá váš balík, ale jeho zákazníci...
Jinak pošta funguje relativně spolehlivě, chce to ovšem zvolit správnou službu nebo při problémech udělat párkrát dusno a ona si i jinak nepříliš ochotná a pečlivá doručovatelka dá už pozor na lístečky a podobné věci.
Mně se líbí ten stále přetrvávající hloupý názor, že všichni chodí přes/do centra. Hodně lidí ve větším městě do centra ani nepáchne, pokud tam nepracuje a ani tam nechodí nic vyřizovat, protože parkování atd. a využívají spíše služby na těch "periferiích", kde může být konkrétně pro ty doručovací služby více potenciálních zákazníků. Nehledě na dovoz zásilek - tam je "periferie" 100x lepší volbou než centrum města.
Jinak zásilkovna využívá partnery, takže pokud si ji budeš chtít otevřít v centru, nic ti nebrání, když si myslíš že to bude takové terno.
Ale právě že většina obyvatel "páchne" do centra protože v jedné části města bydlí, v jiné má pracoviště,školu, atd...a doprava je ve větších městech vedena paprskovitě čili takhle jezdí denně tam i zpět. A taková služba na periférii má pak výhodu jen pro ty kteří právě jen na té určité periférii bydlí. Všichni ostatní z toho města se "projedou" třeba hodinu MHD nebo 5-6 km autem... Sice by bylo "fajn" kdyby ty zásilkovny měly úložny ve všech čtvrtích a na všech perifériích,ale to se nikomu nevyplatí, kromě Prahy bude tak jedna v každém větším městě...
To ze nevite jak se to da mechanicky/elektronicky resit proti kradezi, neznamena ze nic takoveho nelze technicky realne resit. U pronajmu business prostor kde je vic firem a tato sluzba je placena z pausalu je to bezne. O offshoring adresach nemluve.
Na male listovni zasilky jsou boxy v novych nemovitostech uz docela dlouho. Pridelat i ten nejlevnejsi plastovy kybl trva par minut. Klasicke archaicke plechace byly k nicemu uz za komancu. Protoze krom bezneho dopisu nebo materidousky se tam nic neveslo.
BTW: Existuji i balikove ulozny. Neco jako obdoba P.O.Boxu.
na poště stojíte alespoň v teple, před úloženkou stojíte hodiny na mrazu, stačí se podívat na příspěvky na jejich http://www.facebook.com/ulozenka.cz?fref=ts a klienty nabírají dál. Ale fakt je, že vánoce nezvládá nikdo - ani pošta, ani úloženka ani kurýři. stačí, aby napadlo trochu sněhu a už se diví, že nestíhají :-(
a představa před automatem na mrazu také není příliš lichotivá
Tak to si nedovedu predstavit, jak chteji do jedne bedny nastrkat zasilky pro krajske mesto na 3dny (ani den) nekdy v dobe po vyplatach. To by TAM TECH SCHRANEK MUSELO BYT 300 :-D ... nebo 2 zamestnanci, kteri budou prubezne doplnovat do uvolnenych schranek a smskovat piny. Podle me je to blbost. Mnozstvi v diskuzi zminenych nevyhod je alarmujici.
Mne by zajímalo, co všichni pořád potřebujete a kupujete, že si objednáváte balíky? Fakt tu honbu za nějakými věcmi stále nechápu!
Já třeba všechno mám, co potřebuji dneska? Asi jen jídlo, který si objednám online na Z-marketu, dovezou, vynesou, zaplatím kartou a hotovo. CO pořád nakupujete??
Nebo se zde plete uživatel a obchodník, který si nechává takhle stupidně doručovat své zboží k dalšímu prodeji?
ad 2. oni si přijedou, ale bude to stát 3x tolik co u pošty, hlavně u menších balíčků. Navíc kvalita doručení PPL, DPD apod. je na stejně (ne)kvalitní úrovni jako u pošty. Je to totiž o lidech, ne o firmě. Já si na poštu stěžovat nemůžu, pokud jezdí stálý balíkář. A pokud to skončí na poště, mám to kousek. U těch slavných kurýrů jet na depo, no to by se teda vyplatilo někam x kilometrů.
Používam v DE Packstation a je to fakt skvelá, návyková vychytávka.
Môj problém s doručovaním na adresu bol s tým, že mi NIKDY nezavolali - používam stále slovenské číslo (nechcem dva telefóny) a tipujem, že nechápu čo znamená "+421" na začiatku čísla. A tento týždeň mi zo schránky vytrhli vytŕčajúcu obálku s tričkom, to tiež nepoteší.
Podivení se nad tím, co čeho se to opět pouští Miton s Čuprem je spíše nad tím, že Allegro opět udělalo další krok k ovládnutí eshopařského trhu. Na jedné straně nefunkční Česká pošta na druhé straně ecommerce monopol Allegro Group, který nadále všemi cestami hodlá vysávat naše data pro vlastní prospěch. Pořád se vám z toho jako eshopařům nezvedá žaludek? Teď ke konci března právně končí NetDirect a Miton a stávají se již oficiálně součástí Allegro Group stejně jako Heureka, Mall a Slevomat, takže ta stavebnice do sebe pěkně zapadá., Teď už pro své slevomatí a heurečí zboží potřebují jen vlastní logistiku,.. a pan Ludnák? Ten je jen figurkou herueky, která jeho projekt úloženka = heurekapoint stejně už dávno ovládá.
Jak zaspal dobu? Na to je sluzba Poste restante. Tato sluzba existuje od doby kdy je posta postou a pamatuje snad jeste rakousko-uhersko.
Staci misto ulice a cisla popisneho uvest poste restante. Funguje jak pro listovni zasilky tak pro baliky.
Balik na postu je jen lidsky nazev pro tu stejnou sluzbu akorat s SMSkou a priplatkem. Zadna prevratna vec. Jen exkrement v alobalu.
No, mě by pro začátek stačilo, aby se na poště konečně někdo probudil a začaly brát platební karty aspoň na placení dobírek. A ne tam pořád držet archaické terminály poštovní banky. Ať to klidně omezí minimální částkou, aby si tam neplatili lidi 10 Kč známku kartou, ale ať už s tím něco dělají. Nějaké balíkomaty mi jsou ukradené, dovoz u nás relativně funguje.
To jste zaspal trosku dobu ne ? Na to existuje sluzba balik na postu - opak te druhe - do ruky.
Nehlede na to , ze lze s predstihem u baliku menit dispozici - Mam balik z eshopu, ktery ho odopoledne poslal , vecer nebo brzo rano mam jeho cislo a pokud nebudu doma zmenim dispozici z doruceni na adresu , doruceni na postu a na poste je jeste nekdy dopoledne. Navic prijde smska...
Take by me jako eshopare zjimalo, jak jiz jednoho diskutujiciho zde, jak chteji zvladnout vanoce. Podle nasich dat se pravidelne objem na vanoce (pulka listopadu - pulka prosince) az zectyrnasobi. Co udelaji s baliky, ktere se jim tam do Almary nevejdou? Nebo jak budou resit technickou negramotnost nekterych lidi? Staci aby predemnou bylo u bankomatu vice lidi, a uz je tam pravdepodobnost, ze se tam nejaky sikula sekne. A to je jen bankomat. Co pak teprve tady? Bude tam nejaka technika podpora na telefonu? O vypadlem rozbitem/vykradenem balicku ani nemluve.. Myslim, ze nasi zakaznici budou i nadale preferovat osobni pristup "ziveho cloveka" u nas v provozovne, na poste (az na Vanoce, kdy je to krize), na Ulozence (tu jiz po zkusenostech z minulych vanoc a hodinovych frontach na vanoce nabizet rozhodne nebudeme), a na Zasilkovne, kde je to bez front cely rok.
Vzhledem k tomu, ze dorucovat zasilky adresatovi posta neumi (nevhodny cas dorucovani, zanechavani papiru o nezastizeni bez pokusu o doruceni, zbytecne zdrzovani dostupnosti baliku na poste) to bude krok vpred. Clovek nebude muset cekat ve fronte na poste. Tedy pokud to nedopadne nakonec tak, ze automaty budou pouze Praha-Brno-Ostrava.
Nedoručováním balíků si Česká pošta přišla v minulosti na obrovské peníze. Podle mého názoru se jedná o podvod na zákazníka: odesilatel zaplatí plnou cenu za doruční balíku adresátovi, ale pošta jej nedoručí. Tj. úspora lidí, času => úspora peněz. Adresát si musí balík vyzvednout osobně, protože doručovatelka mu doručila oznámení o uložení zázilky na poště. V mnoha případech i přesto, že adresát byl doma a na doručení balíku čekal!!!
Takže teď, když si bude muset adresát vyzvednout balík v nějakém automatu, by měla být cena za doručení balíku podstatně nižší.
Perfektni. A za to clovek jeste zaplati plnou cenu. To uz si rovnou muzu zajet do shopu sam a vyzvednout baliky cele vesnici. Za takovou sluzbu bych dal tak tretinu bezne castky za dobirku. Navic jen za predpokladu ze
Prijde mi to jako navrat zpet na stromy.
Je to jako za komancu kdy pevna byla pro vyvolene a chodilo se do budky pred kterou stala fronta nebo na postu do hovorny. Vlastne ta paralela na ty hovorny na poste uz ted sedi;) Protoze se mi uz dlouho nestalo ze by mi postak Ceske posty fyzicky dorucil balik i kdyz jsem byl doma.
BTW: Doporucil bych prislusnym manazerum mene hulit a vic premyslet. Uz behem doby co pisu tento prispevek mne napadlo x veci jak postu zoptimalizovat i po strance nakladu na dorucovani. A to jsou vetsinou veci co jsem videl v zahranici ohnute na ceske podminky.
Věechno v čem má Česká pošta pazoury nestojí za nic
Svoji hlavní úlohu - doručování zásilek adresátům až do domu si dávno neplní.
Hlavně kdyžna to mají za státní peníze reklamu.
Kde je jakej pochybnej kšeft, po tom natahuje pařáty na úkor svých povinností, pro které vznikla.
Zrušit ji a bez náhrady!
Všem kdo se podílí na řízení tohoto molochu bych dal zákaz se na čemkoli podobném podílet minimálně na dobu 15 let.
Vždyť jejjich zaměstnanci už ani neví co to pošta je. Ale jsou skvělými kšeftaři všelijakých nesmyslných pojistek, vkladů a já nevím čeho ještě.
Vždycky, když mi nějakým omylem někdo pošle písemnou zásilku poštou, tak o ni raději přijdu, než bych si ji šel vytrpět na pobočku pošty.
Za ty nervy mi to nestojí.