Ten Netdirect mě pěkně štve, co to odprodali Allegru, tak aktualizace skoro žádné, podpora se zhoršila, komunikace vázne.
Horší je ale ta Heureka - má data od většiny eshopů, která pak využije ve prospěch svých vlastních obchodů (Mallu). Navíc začíná být čím dál nepřehlednější a drahá. Slevomat mě nechává volným, s jejich provizemi si tam může dát kampaň stejně jen blázen nebo prodejce předražených služeb či zboží (což je tam i vidět na skladbě nabídek).
Uloženka funguje relativně kvalitně, ale myslím že brzy přijde navýšení ceny, Allegro je nenažrané dost a když si člověk spočítá náklady na pobočky a logistiku vs. počet zásilek, tak to není žádné terno....
Pak ještě PayU... no, tam to bude ještě zajímavé.
Podivení se nad tím, co čeho se to opět pouští Miton s Čuprem je spíše nad tím, že Allegro opět udělalo další krok k ovládnutí eshopařského trhu. Na jedné straně nefunkční Česká pošta na druhé straně ecommerce monopol Allegro Group, který nadále všemi cestami hodlá vysávat naše data pro vlastní prospěch. Pořád se vám z toho jako eshopařům nezvedá žaludek? Teď ke konci března právně končí NetDirect a Miton a stávají se již oficiálně součástí Allegro Group stejně jako Heureka, Mall a Slevomat, takže ta stavebnice do sebe pěkně zapadá., Teď už pro své slevomatí a heurečí zboží potřebují jen vlastní logistiku,.. a pan Ludnák? Ten je jen figurkou herueky, která jeho projekt úloženka = heurekapoint stejně už dávno ovládá.