Vlákno názorů k článku V ČR je 22 000 eshopů – stovky z nich zkrachuji, říká Vivantis a rekapituluje výsledky od king014 - Hodnocení shopu na heuréce se dost přeceňuje, je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 2. 2012 10:45

    king014 (neregistrovaný)

    Hodnocení shopu na heuréce se dost přeceňuje, je to spíš o tom že objednané zboží dodali než o následným servisu a to je nejen u mobilních šedivek hlavní problém.

  • 15. 2. 2012 11:20

    ToLa (neregistrovaný)

    Hodnocení není samozřejmě vždy 100% vypovídající, ale pokud za poslední měsíc hodocení obchodu rapidně klesne, je jasné, že je něco špatně a k tomu hodnocení heureky bohatě postačí. Co se týká následného servisu, je docela dobré vodítko diskuse na detajlu obchodu... občas to také naznačí, že je něco špatně.

    Co se týká mobilních šedivek, tak pokud je někdo tak hloupý, že si koupí telefon za 60% jeho běžné ceny a má dojem, že bude mít oficiální dovoz, tak je to jeho problém. To že si následně stěžuje, je prostě jen jeho snaha nebýt za takového hlupáka :-)
    Když si vezmeš heureku, tak ta na šedivky upozorňuje už při výběru obchdou, takže šanci se jím vyhnout má každý, ale cena a blbost většinou vyhraje nad rozumem.

  • 16. 2. 2012 0:01

    Lukas (neregistrovaný)

    Nerekl bych, ze je to nutne otazka hlouposti. V jinych oborech je celkem bezne, ze marze obchodnika je mnohdy 100% i vice (pak obchody mohou delat slevy 50% a podobne). Nekdo, kdo se v elektronice/techni­ce moc nepohybuje, si klidne muze myslet, ze s mobily je to stejne.

    Kazdopadne, servis obchodu je mi ukradeny. Hlavni je, jestli to muzu odnest do autorizovaneho servisu a tam mi to v ramci zaruky opravi. Nevim nac tim zatezovat nejakeho obchodnika.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).