Také jsem se ze zvědavosti šel podívat na jeden takový seminář, ale vydržel jsem jen na začátek diskuze. Žádné smysluplné odpovědi na primitivní otázky se nekonaly a bylo to už k nevydržení. Smůlu má tento způsob propagace v tom, že se dá přesně spočítat zájem veřejnosti a příslušné náklady na jednu hlavu. Pokud by se opravdu dostaly do každé domácnosti i tam rozdávané "diginoviny", nikdo by stejně nebyl schopen definovat jejich účinnost a odhadnout, kolik % těchto novin skončí v nejlepším v separovaném odpadu, spolu s jinými reklamními letáky. O efektivitě ostatních způsobů osvěty o digitalizaci se nedá odhadnout téměř nic. Troufám si pochybovat i o úspěšnosti propagace přechodu prostřednictvím placené reklamy na Nově. Jen by se část milionů dostala do rukou, které vlastně ani digitalizaci pochopitelně nefandí.
Semináře doporučuji zrušit, a ušetřené peníze věnovat na charitu. Bude to mnohem rozumnější investice. To co se na těch seminářích děje je naprostá katastrofa. Jednoho takového jsem se zúčastnil. Bylo to opravdu k pláči. Hlavně, že ten "týpek" s mikrofonem si nechal říkat "odborný garant." Jinak nic moc.
presna trefa - jsou to vyhozene penize.
Pokud Noha nebude chtit sve divaky informovat - alespon tak jak to dela Ceska televize, pak jsou jakekoli vydaje na reklamu pro divaky Nohy bezpredmetne.
A jinak mam pocit, ze majitel Nohy dostal 10 miliard, tak co si p. Noha stezuje, ze Noha nema penize na vysvetlovaci akci? At jde za majitelem..... Nam jsou vytunelene zisky nohy spis trnem v oku nez ze bychom jim prali dalsi trzby zvlast v dobe, kdy nemaj zadavatele reklamy. Stat tu neni na podporu nadnarodnich spolecnosti.