Pokud vaše průměrná hodnota objednávky je vysoká, pak inteligentní e-mailing od Silverpopu jistě pomůže. Silverpop například pracuje i s informaci, jestli respondent je ten kdo rozhoduje o nákupu nebo jen ten kdo doporučuje. Do celkového scoringu zahrne postavení osoby v organizaci partnera / zákazníka, přidá informace o chování na webu (tj. o co se zajímal) a scoring hlídá jak moc se o vaše produkty zajímá, abyste ho včas podchytili. Odchází podrobný e-mail vašemu obchodníkovi nebo na call centre s podrobným popisem o koho se jedná a především o co se zajímal. Kolik Silverpop stojí? Jsou zákazníci, kteří volali po 2 měsících, že se jim už investice vrátila. Nemělo by to být delší než 12 měsíců. Jinak je stanovena cena za tisíc odeslaných e-mailů. Čím více systém využíváte, tím více platíte celkově, i když jednotková cena za odeslaný e-mail klesá. Cena v konkrétním případě je na dotaz.
Ano, je i pro B2B. Právě dnes doplňujeme program o dvě přednášky. Jedna z nich je od specialisty na e-mailing v B2B segmentu, Romana Řípy z Blue Strategy. Pro B2B klienta je hodnota jednoho e-mail kontaktu mnohem vyšší než u B2C a tak využití technik presentované na konferenci má smysl i pro B2B klienta s jednotky tisíc kontaktů.
Vladan Hejnic