Tím na celém světě je myšleno asi standardně USA + Japonsko?
Myslím, že tu někdo dělá dost marketingový čmoud. Mobilní operátoři v honu za ziskem zatím nad rámec hlasových služeb nepřenesli přes stín SMS.
MMS, Loga, melodie, hudba video, hry jsou sice ziskové, ale o nějakém trháku nelze hovořit. Teďka to zkoušejí s televizí. Já myslím že to zase nebude nic moc.
Základem je že to lidé nebudou chtít platit. Teoreticky může dobře upravený mobil (smartphone) přímat zemské vysílání, takže proč platit za omezené vysílání, když mohu přímat neomezené.
Další rozvoj závisí na atraktivitě programové nabídky v poměru s cenou.
Pozoruji tady dost snahu o marketingové perpetum mobile (trvale udržitelný rozvoj?)?
Bužel to naráží na problém, že 1+1 jsou furt dvě a né tři, jak by někdo kdo vymýšlí svět z PowerPointu chtěl.
ano, pekne slusne vystizeno. Take u nas v podniku byli obejdove s kufrikem a prej kupte si na vecer flasku vina za 5000 Kc :-) . Jak rychle utikali pred kopanci (ze si delaji srandu ze slusnych lidi) do zadku si jiste dokazete predstavit.
To na to pujdou podobne jako BSA. Kdy kazdej kdo ma novejsi mobil je potencialnim uzivatelem :)
Posledni dobou jsou tyhle vyplody powerpointoveho inzenyrstvi bezvadne pruhledny.