 
Výkřiky, nevýkřiky, rozhořčený divák má naprostou pravdu, stejně jako on už jsem prakticky přestal sledovat Barrandov taky, poněvadž aby na mě po pomalu každých 10 minutách vykoukla reklama , tak to si takové vysílání můžou fakt narvat do špic. A úplným vrcholem je asi ta tolik kritizovaná Barbara. Střihnout reklamu tak cca 2 minuty před koncem a to jenom kvůli "rozsudku" tak to mohla opravdu vymyslet nějaká barrandovská hlava pomazaná.
 
Reklama je nutné zlo komerční televize a tak,pokud za její sledování neplatím,musím jí tolerovat.Mnohem víc mi však vadí, ze po již tak dlouhém reklamním bloku nasadí televize dalších několik minut upoutávek.Nad tím by se měli zamyslet.Co mi přijde naprosto přes čáru je reklama na stanici zařazené v pay TV. Když za její sledování extra platím,nechci v ní reklamu.Což platí i o ČT.
 
Tohle je přesný, dřív jsme doma sledovali soudní síň, když to přejmenovali na Barbaru (nepochopím) tak jsme to začali sledovat. Pořad začne pozdě kvůli reklamám a po pár minutách buch reklama uprostřed zase reklama a před rozsudkem zase reklama. Pořad skončí a zase reklama. Stopáž pořadu je 40 min. Začali jsme sledovat slovenskou verzi, která má i lepší příběhy.
 
aby se komercni tv ptala, jestli divakovi vadi reklama, je neco hodne hloupeho! v tom pripade se pta, jestli ma existovat. to je to same, jakoby se ct ptala: s.r. vas placeni poplatku? samozrejme, ze reklama je opruz, stejne jako poplatek. ale to vysilani neni zdarma! nejak se platit musi! zrusme komercky, zrusme ct a platme si jen na internetu obsah, ktery si sami zvolime. pak se budou vsichni cesi ptat a vlastne se ptaji, proc mam platit za internet?! bohuzel ceska spolecnost neni vyspela a jak se ukazalo, neni vyspela jen na strane divaku, ale taky na strane medialni nabidky! spis se mel barrandov zeptat, jestli chceme majora zemana i na kino barrandov! odpoved zni: p..o, k...a nechceme! chceme kino!