Protoze je obrovska konkurence a trh je maly, tak jsou vsichni v oboru na sebe alergicti. Zalozit si na FB profily na fiktivni jmena neni problem a hned muzu mit mou fan page zasypanou kupou negativu, jak je sluzba nanic, personal odporny, ceny prehnane, zbozi nekvalitni atd atd. Kdyz jste nazlobenej, tak mate chut a energii se postezovat, ale kdyz jste byl tak nejak obycejne spokojenej, letel jste nekdo nekam v Kauflaci na informace, ze ty housky vcera byly fakt do krupava vypeceny? Ne. Lidi jsou frustrovani, doma to nes...ka, v praci vschni prudi a plat nikdy dostatecne vysoky, tak co, otevru net a jdu si nekam postezovat, na cokoliv, protoze vsechno umi byt spatne, kdyz se chce, mhd, pocasi, kolegove, novy mobil, stare housky, co ko liv. Takze kdyz nemam jistotu, ze diskusni forum pod mou firemni strankou nebude zneuzivano, hlavne kdyz mam pocit, ze byznys delam poctive, tak je fakt tezke resit denne jeden opravneny a deset smyslenych reklamaci.
A jak "zabráníte" tomu, aby podobné vymyšlené stížnosti nezaplavily nějaký blog, či jiný veřejný prostor?!?
Zkrátka škůdce si vždy místo najde a tím že mu budete bránit jej spíše povzbudíte k větší aktivitě a navíc ostatní nezúčastnění získají dojem, že na tom asi musí něco být, že se tomu tak bráníte.