Za data uživatelů odpovídá provozovatel tedy Linx. Kdyby místo zkoumání pravidel a jejich dalším "šponováním" přemýšleli jak svůj systém zabezpečit bylo by to lepší. Že se k tomu nikdo do současné doby nevyjádřil je věc podivná
a jako uživatele tohoto systému mě štve, ovšem pokud v tomto systému mám v současné době "nasysleno" pár desítek tisíc kreditů nechce se mi odcházet ,aniž bych je vrhnul zpět do sítě. A tak budu sedět a čumět do mailu, až mi zase nějaký dobrák napíše, že si mám kód změnit na bůchví co. Plyne z toho jednoznačné poučení: Obchodní vztahy se mají řešit na samém počátku, za pomoci právníka. Pokud to neuděláte jste na tom tak jak je na tom v současné době Linx a nejspíš na nějakou dobu ztratíte i řeč a nejspíš i e-mailové adresy uživatelů což se nejspíš stalo. Jak si totiž jinak vysvětlit že nikdo z oficiálního Linxe nereaguje. Oni by to chtěli vysvětlit ale nemají adresy. Mají adresy jen těch co se ozvali, bych řekl.