No a co takhle :
Formuláře rozdělit na dva okruhy
1) Akreditovaní registrátoři
2) Ostatní
Akreditovaný registrátor by složil nějakou vratnou zálohu a mohl by používat automatické scripty a v případě předem daného poměru zaplacených a nezaplacených domén by byl okamžitě zbaven akreditace a přišel by o tu zálohu takže spekulanti by o akreditaci rychle přišli.
Ostatní by měli možnost zaregistrovat pouze doménu přes restriktivní formuláře kontrolující "lidskou" obsluhu (změny volacího algoritmu několikrát denně, kontrola počtu žádostí za minutu dle IP a pod.) známé například z některých webových rozhraní na odesílání SMS. Tím by se ztížila (bohužel by se asi nedala úplně znemožnit) použitelnost robotů. Dále by byl omezen počet registrací těchto subjektů na nějaký rozumný počet za určité období (kdo potřebuje registrovat stovky domén měsíčně že ?) a také by při určitém poměru zaplacených/nezaplacených domén mohl být na určité období vyloučen z možnosti cokoliv zaregistrovat.
Posledni a predposledni predpoklada, ze zadatel bude jednoznacne identifikovatelny. Jinak ano, to je pouzitelny model. A udelame-li jeste krucek - zrusime bod 2 a donutime vsechny pristupovat pres akreditovane registratory, pak mame model REGISTRY <-> REGISTRATORI, tedy system vyce nemnopolnich registratoru - a timto smerem by to rozhodne melo smerovat. Navic by tim odpadly vsechny problemy popsane v odstavci 2.
Vzhledem k tomu, že jsem tu pomůcku použil pro potvrzení ypsilo ve slově "výce", nepředpokládal jsem, že byste s ním chtěl polemizovat. :-)
Myslím ale, __, že jste nepochopil logiku té věty. Ypislon se píše tam, kde za něj lze dosadiy "ej". V případě "krejtej" funguje úplně stejně, protože krytej je od "krýt", a tady lze nahrazovat za "krejt".
Ale je to jen pomůcka, ne pravidlo. Přesto, věřte tomu, že má lingvistické pozadí. (S tim "Mejlou" je to přesně opačný případ než třeba se slovem "slyšet", ale v některých případech to vychází.)