Panáčku, na prodejnách VF jsem byl celkem ve 3 různých a na všech mi bylo řečeno, že jako firemní zákazník musím jednat přímo se svým speciál turbo vodafone poradcem, protože to na prodejně řešit nemohou a nesmí, ani obyčejnou další sim mi ze šuplíku vytáhnout nesměli. Zkuste z jiného soudku.
Jméno mého firemního Vodafone poradce se mi doposud zjistit nepodařilo, protože infolinka neví a netuší a nikdo jiný z VF se se smrtelníky nebaví. Kdybych se nudil, objednám se osobně k řediteli, ale přenos čísla do jiné sitě byl přece jen snazší. Neučte orla létat prosím.
Já bych snad i zkousnul těch 177 Kč za net, ale FUP 150 MB je tragický. Ledva jsem přešel na lepší telefon (měl jsem HTC s WM 6.5, teď ZTE Skate s Androidem), už se mi povedlo FUP přetáhnout, dokoupil jsem si dalších 150 MB a jsou opět v háji. Přeci jen už na větším displeji už se dá pracovat líp, k tomu stačí nějaké aktualizace aplikací, pokud člověk nechá automaticky a 10 - 15 MB denně není problém udělat. Na druhou stranu platit za mobilní net s vyšším FUP 315 Kč mi už přijde dost.
Takže pro mne poslední kapka, odcházím po 10 letech zpět k O2, kde máme korporátní tarif a data mne budou stát 200 Kč s 500 MB FUP, nemluvě o ceně za volání a SMS.
Omlouvám se, byl jsem k VF shovívavý.. v poslední době, tím jsem mínil cca celý letošní rok je to katastrofa že jsem to ještě nezažil, a musím říct, že i infolinka UPC je proti tomu vzor zákaznické přívětivosti, a to byla doteď dle mých měřítek katastrofální.
Nakonec jsem také musel utéct, vytočili mne natolik, že jsem utekl dokonce ještě před skončením závazku a po zrušení inkasa, protože to opravdu už nešlo, strhávali si stále vyšší a vyšší částky neoprávněně a odmítali to řešit.
Za poslední 3 měsíce jsem volal snad 20x na infolinku, vyměnil si s nimi asi 30 emailů, z toho 10 bylo různých reklamací služeb a vyúčtování, a poté co mi po 10 standardních nicneříkajících zdvořilých frázích, že nemohou nic najít, napsali, že z kapacitních důvodů nebudou na moje reklamace již reagovat, tak moje trpělivost došla. Tudy ne přátelé, ode mne již ani haléř.
Což o to, mě v Ostravě taky (tedy kromě VŠB, kde Vodafone, na rozdíl od O2 a T-Mobile, prakticky nemá signál), ale ve městě 3G nepotřebuji, free WiFi jsou na každém kroku. Já potřebuji data na vesnici kde jezdím na víkendy a byl bych rád kdyby tam chodil pořádně aspoň ten EDGE, když 3G je u nás stále Sci-Fi. A to prosím nemluvím o žádném zapadákově na konci světa, město cca 5 km od nás už 3G má a 12km vzdálený Přerov také.
1490,- za neomezené volání a sms je konečně trochu rozumná nabídka...
Vzhledem k tomu, jak Vodafone v poslední době totálně blbne, nesmyslně účtuje, motá faktury a platby atd, že i mne donutil od nich po 7 letech odejít, a všichni kolem co znám rovněž houfně utíkají jinam, zdá se, že jsou dost zoufalí, když takhle hodně podstřelují konkurenci.
Že by mu konečně teklo do bot a rovnováha se porušila a výsledkem byl konečně trochu konkurenční tlak? Jen tak dál a houšť a větší kapky prosím!
Jsem rád, že podobné zkušenosti o Vodafon " blbnutí" nemám jen já. Jsem u nich od počátku a to co se děje poslední cca rok je naprosto strašidelný. Chaoz, nepořádek ve fakturách, neaktivace objednaných služeb a místo toho deaktivace služeb chtěných, nespolehlivost klientské linky atd. Snad se nad sebou trochu zamyslí..................
Já už přes 10 let a dosud jsem byl spokojen, ale co se děje poslední rok, to je hrůza. Samoobsluha víc nefunguje, než funguje. Když si tam něco aktivuju, tak to 2 dny visí ve stavu Zpracovává se a 3. den to tam zas není. Vrchol byl, když synovi ukradli telefon a blokoval jsem SIM a objednával novou. Blokace proběhla, žádost o novou se kousla. 5 telefonátů na infolinku - že to odblokují ať to zkusím druhý den nebo si zajedu na prodejnu. Další den ta samá situace a když jsem po týdnu ztratil nervy a na služebce zašel na prodejnu, tak jim to taky nefungovalo.
Přesně tak, v článku je nepravda. Od té doby, co VF před par dny spustil HSPA+, muže každy v jeho síti brouzdat až 21 down a tuším cca 8 up, bez vlivu na to, jaky ma tarif. Pochopitelně k tomu musí mít patřičné zařízení a být ve správně lokalitě. V praxi jsou pochopitelně rychlosti nižší, na down z toho vyzdimete max. 18, ve vetsine pripadu není pblm se dostat nad 10.
Musim souhlasit, Vodafone po 10 letech bez větších problémů, si to za posledního 1/2 roku vybral na dalších 10 let dopředu. Na každém vyúčtování se objevila služba co jsem neobjednal a zrušit prostě nešla. Na druhou stranu, přístup k problému na zákaznické lince byl velmi vstřícný a vše se znažili vyřešit a peníze mi vrátit. Zda už konečně onu službu deaktivovali uvidím na dalším vyúčtování.
Takže opět rozhovor s jejich báječnou linkou - našel jsem si to v jejich právních podmínkách, tak jim volám, že to tam mají a že to tak prostě chci...mají instrukce z právního oddělení, že se podmínky budou měnit a že ten tarif stávajícím lidem poskytnout nesmí, takže tak....výhružky vyzkoušeny, zatím bez úspěchu....přemýšlím kam, ale jinde mi to zatím levněji nevychází :-(
Te 3G site co si na mape pokryti http://www.vodafone.cz/osobni/zvolte_vodafone/sit/mapa_pokryti.htm temer nevsimnete kdyz zasrktnete "3G" ? :-)
Prakticky totožná myšlenka, akorát o rok dříve. Inspirace myslím zřejmá :-)
http://vimeo.com/18005942
Jsem 11 let zákazníkem 2O a musím říct, že jsem s nimi čím dál tím víc nespokojená...když udělám bubu že jdu jinam tak jsou schopní mi nabídnout i 3000volných minut a jen za 300 to je balík ,že ? A beze smlouvy. Ted mi příjde že vše pro firmy cím víc utratíte tak si volejte i za 20haléřů za min........a kdo je tady pro obyčejné lidi ? ? ?
Jinak ať žije skype a nebo viber......
Zatím se mi zdá nabídka od Vodafonu aspoň o něco lepší .......ale babo raď
Možná by stačilo nebýt líný a místo xx mailu dojít na prodejnu... reklamoval jsem 3 věci... 20 minut na prodejně... Do hodiny sms, že problém řeší... Druhý den sms, že reklamace byla uznána a bude odectena od příštího vyuctovani...
Tím neOmlouvám to že to jsou dementi, ale z mé zkušenosti se k tomu umí postavit statečně.
Jsem u Vodafone ještě z doby Oskara, bude to příští rok 10 let. A zůstanu dál. Nikdy nepomotali jedinou fakturu, platím to, co mám a včas. Kdybych měla doporučit, doporučila bych ho. Líbí se mi, jakouo nabídkou mně umějí překvapit, když to nečekám. Volám, když potřebuju, posílám a přijímám data. No problemo. Je mi líto, že s nimi máte starosti, mně se to prostě ještě nikdy nestalo.
Ráno bylo na jejich webu, potažmo e-shopu, že je to i pro stávající zákazníky, tak jsem jim okamžitě volal, že to chci u svého firemního účtu u 2 čísel a to byly vytáčky, že to nejde, že je to nesmysl, že nic takového není. Tak jsem jí to ukázal na webu, že to tam opravdu mají, slíbila, že to zjistí/zařídí a že se ozve (nejsem zrovna malý firemní zákazník, cca 14 čísel). Teď už to z webu zmizelo a jde objednat pouze s novým číslem/převodem z karty/číslem od jiného operátora. Tzn. suprová lumpárna, fakt mě nakrkli....opravdu si váží stávajících zákazníků, kteří u nich nechávají dost tisíc měsíčně...