Panáčku, na prodejnách VF jsem byl celkem ve 3 různých a na všech mi bylo řečeno, že jako firemní zákazník musím jednat přímo se svým speciál turbo vodafone poradcem, protože to na prodejně řešit nemohou a nesmí, ani obyčejnou další sim mi ze šuplíku vytáhnout nesměli. Zkuste z jiného soudku.
Jméno mého firemního Vodafone poradce se mi doposud zjistit nepodařilo, protože infolinka neví a netuší a nikdo jiný z VF se se smrtelníky nebaví. Kdybych se nudil, objednám se osobně k řediteli, ale přenos čísla do jiné sitě byl přece jen snazší. Neučte orla létat prosím.
Musim souhlasit, Vodafone po 10 letech bez větších problémů, si to za posledního 1/2 roku vybral na dalších 10 let dopředu. Na každém vyúčtování se objevila služba co jsem neobjednal a zrušit prostě nešla. Na druhou stranu, přístup k problému na zákaznické lince byl velmi vstřícný a vše se znažili vyřešit a peníze mi vrátit. Zda už konečně onu službu deaktivovali uvidím na dalším vyúčtování.
Možná by stačilo nebýt líný a místo xx mailu dojít na prodejnu... reklamoval jsem 3 věci... 20 minut na prodejně... Do hodiny sms, že problém řeší... Druhý den sms, že reklamace byla uznána a bude odectena od příštího vyuctovani...
Tím neOmlouvám to že to jsou dementi, ale z mé zkušenosti se k tomu umí postavit statečně.
Omlouvám se, byl jsem k VF shovívavý.. v poslední době, tím jsem mínil cca celý letošní rok je to katastrofa že jsem to ještě nezažil, a musím říct, že i infolinka UPC je proti tomu vzor zákaznické přívětivosti, a to byla doteď dle mých měřítek katastrofální.
Nakonec jsem také musel utéct, vytočili mne natolik, že jsem utekl dokonce ještě před skončením závazku a po zrušení inkasa, protože to opravdu už nešlo, strhávali si stále vyšší a vyšší částky neoprávněně a odmítali to řešit.
Za poslední 3 měsíce jsem volal snad 20x na infolinku, vyměnil si s nimi asi 30 emailů, z toho 10 bylo různých reklamací služeb a vyúčtování, a poté co mi po 10 standardních nicneříkajících zdvořilých frázích, že nemohou nic najít, napsali, že z kapacitních důvodů nebudou na moje reklamace již reagovat, tak moje trpělivost došla. Tudy ne přátelé, ode mne již ani haléř.
Jsem rád, že podobné zkušenosti o Vodafon " blbnutí" nemám jen já. Jsem u nich od počátku a to co se děje poslední cca rok je naprosto strašidelný. Chaoz, nepořádek ve fakturách, neaktivace objednaných služeb a místo toho deaktivace služeb chtěných, nespolehlivost klientské linky atd. Snad se nad sebou trochu zamyslí..................
1490,- za neomezené volání a sms je konečně trochu rozumná nabídka...
Vzhledem k tomu, jak Vodafone v poslední době totálně blbne, nesmyslně účtuje, motá faktury a platby atd, že i mne donutil od nich po 7 letech odejít, a všichni kolem co znám rovněž houfně utíkají jinam, zdá se, že jsou dost zoufalí, když takhle hodně podstřelují konkurenci.
Že by mu konečně teklo do bot a rovnováha se porušila a výsledkem byl konečně trochu konkurenční tlak? Jen tak dál a houšť a větší kapky prosím!