Období čtyř let průzkumů ukázalo, že mládež obecně sleduje televizi méně a trendy ukazují, že obliba tohoto klasického populárního média u mladé generace (18 – 24 let) bude v příštích letech ještě více klesat.
V Americe existuje celá řada nových výzkumů, které se zaměřují na priority a zájmy mladé generace, pokud jde o sociální média a televizi. Nedávná zpráva portálu MarketingCharts.com nabízí v datech náhled do vyvíjejícího se televizního průmyslu, zkoumá chování při sledování TV, reklamní výdaje a trendy, a vnímání televize jako reklamního média. Hlavním výsledkem zprávy je popis nového chování televizních diváků a identifikace podtextu formování průmyslu. Na závěr si pokládá otázku, proč popularita televize, především u mladých, klesá.
(Všimněte si, že nesrovnáváme jablka s hruškami, jako tomu je u měření různých základních vzorků a prohlížecích frekvencí).
Pokud věříte tomu, že milénia jsou cennějším demografickým ukazatelem než například Baby boom (což tento graf dosvědčuje), pak on-line TV a její diváci jsou pravděpodobně volbou pro většinu dnešních obchodníků.
Ještě více trendů ve sledování televize
Zde jsou některé další trendy z výzkumu společnosti Nielsen, které stojí za zmínku:
- Sledování tradiční televize se v Americe ve 3. čtvrtletí 2014 celkově snížilo, a to mezi všemi věkovými skupinami (12-17, 25-34, 35-49 a 50-64). Zvýšení zaznamenala pouze nejstarší věková skupina, tedy lidé nad 65 let.
- Věková skupina 18-24 sleduje televizi dokonce výrazně méně, než skupina amerických teenagerů.
- Z posledních 15 čtvrtletních zpráv vydaných agenturou Nielsen vyplývá, že dospívající, teenageři sledovali televizi více než 18-24letí především sezonně, a to ve druhých čtvrtletích. To pak ukazuje, že tento pokles sledování televize u generace 18-24 je pravděpodobně rovněž sezonní (3. čtvrtletí 2012 a 3. čtvrtletí roku 2011).
- Spotřeba živého televizního vysílání u dospělých klesla průměrně na 4 hodiny a 32 minut denně (3. kvartál 2014) z předchozích 4 hodin a 44 minut v loňském roce. Tento údaj však zakrývá, že jsou to především starší ročníky, kdo drží sledovanost nahoře.
- Přibližně stejně 12-17letých a 18-24letých tráví čas na aplikacích nebo webových aplikacích na svých telefonech poslechem AM / FM rádia. Při pohledu na uživatele každého média stráví uživatelé 18-24 let a uživatelé 25-34 let se svými mobilními aplikacemi a internetem více času, než poslechem rádia obecně.
- Celkový čas strávený sledováním televize v domácnostech vlastnících televizi dosáhl čísla 141 hodin a 19 minut za měsíc, což je až o 6 hodin měsíčně méně, než ve stejném období uplynulého roku.
Poznámka: Je potřeba podotknout, že veškeré výše zmíněné údaje pocházejí pouze z jediného zdroje (Nielsen), a proto se nemusejí shodovat s výsledky ostatních výzkumů. I přesto nám však ukazují trendy, kam se americké televizní vysílání ubírá, především pokud jde o mladší diváky.