Vlákno názorů k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od Roman Jirků - Tohle je spíš otázka na ČTU, než ČOI....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 2:14

    Roman Jirků (neregistrovaný)

    Tohle je spíš otázka na ČTU, než ČOI. Můžou nastat případy, kdy si něco přehodí mezi sebou ČOI a ČTU, což je taky český unikát, ale moc s tím nelze dělat. Určitě se nic nezkazí tím, když se pošle stížnost na ČTU i ČOI, ale většinu problémů řeší opravdu ČTU. viz www.ctu.cz všechno si tam nastudujte.

  • 13. 7. 2011 12:10

    ttx (neregistrovaný)

    Když už tady odpovídá ten hejhula z O2, může laskavě říct, proč klamou zákazníky s rychlostí až 16 Mbit, ale pokud ji chcete u ADSL, musíte si platit 24 Mbit internet, přičemž nikde o tom nemaj ani zmínku? Proč to polovina lidí na zákaznický lince neví, proč se tisková mluvčí odmítá vyjádřit a záměrně mlží a proč ani ČOI se u nich nemůže dopátrat pravdy? Vsadím se, že mi na tohle zase neodpoví. Zloději!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).