Bohuzel je to tak, jejich zakaznicka linka to je jeden velkej zmatek a jeste nikdy se mi nestalo, ze by mi zapojili sluzbu spravne a to vyuzivam jen predplacenou kartu. Kazdou zmenu si musim overovat naslednym volanim! Casto mi chodi sms s nesmyslnymi castkami za neaktivovane sluzby, naopak nastaveni sluzeb pres sms na me simkarte nefunguje vubec (uz pres rok). V takovem zmatku jsem samozrejme uz nekolikrat zaplatil za neco, co vubec nechci... Zustavam jen proto, ze jsem si zvyknul na cislo a prechod k jinemu operatorovi se asi v tomto pripade nevyplati. Tem co jsou odkazani s internetem jen na A(V)DSL teda vubec nezavidim...
Já s Telecomem přestal mít problémy už v r. 1997, kdy jsem zrušil pevnou linku a tudíž jsem s jejich následovníky velice spokojen; nemám s nimi totiž vůbec nic společného, jejich dealery okažitě, se slovy: ABSOLUTNÍ NEZÁJEM! Vyhazuji ze dveří a doporučuji toto udělat každému, kdo má alespoň minimální možnost jít jinam. (Upřímnou soustrast všem, kdo nemají).