Pokud Vám přišla už faktura, kde jsou uvedeny služby VDSL, tak to u nich okamžitě reklamujte, o něco výše jsem psal jak a pokud to do 30. dní nevyřeší k plné spokojenosti, obraťte se na ČTU a pozor - reklamujte jak služby, tak i tu fakturu a klidně požádejte ČTU o odklad platby a v takovém případě nemusíte následující fakturu vůbec zaplatit. Pokud Vám nepřišel VDSL modem, ale máte tam už tu fakturu na zaplacení služby VDSL, tak Vás mohu ubezpečit, že za tohle tu pokutu už opravdu Telefónica dostane! A žádné jejich všeobecné podmínky je nezachrání. Nepíšete všechno příliš podrobně, a ono to ani tady nejde, ale tuším, že ve Vašem případě můžete s okamžitou platností vypovědět smlouvu, ale neznám podrobnosti Vašeho případu a nerad bych napsal něco, co se ukáže jako nepravdivé.
Nejlepší byla ta jejich akce modem za 1KČ. Bohužel většina lidí měla údajné technické potíže se zapojením VDSL, ztracené objednávky... vše se zázrakem vyřešilo den po akci. Teď stojí modem do konce měsíce 1000KČ ale zatím na něj čekám marně. Předpokládám, že dorazí v srpnu za plnou pálku. Ovšem faktura na nový tarif došla včas. :p Stížnosti končí u robota ale na slíbenou odpověď nedojde a brigádníci na infolince vědí prd. A ten jejich formulář na zrychlujeme.cz to je něco. Kdyby si EU místo šikanování okurek a pomazánkovýho másla radši došlápla na O2 a podobný spolky.