No tak to jseš asi jedinej a buď rád, já jim za jejich služby platím 1620Kč měsíčně ( zřejmě je to pro ně málo ) a na přepnutí z ADSL na VDSL čekám již od 17.6 kdy mě přišel modem.Od té doby telefonuji každý pátek,kdy mě přepnou a prý mám vydržet a přehazují si to jako horký brambor,takže to vypadá na rázný konec a to kompletní ( telefon,O2TV Multi a Internet ).
no vidite a ja mam cerstvou zkusenost s vdsl naprosto perfektni. ve stredu 27.7. prisel letak s nabidkou, zvedl jsem telefon a zavolal. na infolince prijali objednavku s tim ze do 5 pracovnich dnu dojde modem a zapnou sluzbu. druhy den rano 28.7. postak donesl modem a v poledne zapnuli vdsl. tzn. do 24 hodin od telefonatu na infolinku vsechno bezi a funguje naprosto ok.
ja jsem s timto postupem naprosto spokojen.
Z toho si nic nedělejte jediné co Vás může mrzet je skutečnost že jste to neudělal už dávno. Jako pevnou si pořiďte VoIP ( na pevnou od 30 hal a na mobily za korunu šedesát ). Já na O2 nedám dopustit - je to náš dlouholetý, vytrvalý a spolehlivý dodavatel zákazníků a doufám že i nadále díky své politice vůči lidem také zůstane. Lidé kteří přežili jednání s telecomem jsou pak za jakékoliv slušné jednání skoro až vděční.
Byl jsem jejich zákazníkem skoro dvacet let a po zdražení služeb skoro o sto procent jsem nejdříve zaslal reklamaci, ale tu mě neuznali a tak jsem podal výpověď a je hotovo. Teď jedu vzduchem za poloviční cenu a akorát musím volat mobilem místo pevné linky na pevnou. Nikomu jsem v době výpovědi nestál za to, aby se mnou jednal o případné úpravě tarifu a i proto, abych u nich zůstal jako dlouholetý a platící zákazník. Kdybych to měl spočítat, tak jsem do nich nastrkal slušný peníze za ty roky, ale přesto všechno je asi Telefonice nějaký jejich dlouholetý zákazník šuma fuk a co by se s tím zabývali přece!!! Je vidět, že se tady nehraje na to, že by si vážili letitého a řádně platícího zákazníka. To této firmy\ rozhodně nehrozí. Jestli jste u nich sto let, anebo jeden den, tak jim to je jedno!!!