Telefónica má taky dost problémů sama se sebou a mnohdy posílá do terénu i na ústředny nevyškolené hlupáky, kteří koukají, stále měří útlum vedení, dstup signál/šum a k ničemu to nevede. Mnohdy nepředají výsledky měření nebo je správně předají a nikdo neví, co dál nebo koho tam znovu poslat, tak tam třeba pošlou stejného člověka. A pak rádi porušují práva zákazníků úmyslně. O tom taky není pochyb.
Mam stejny problem. U nas sla objednat pouze ta nizsi varianta 16 Mb. Po nekolika urgencich nevyrizene objednavky jsem dostal SMS "Vase objednavka byla z technickych dovodu pozastavena". Nutno podotknout, ze to trvalo 6 tydnu nez dospeli k tomuto zaveru. Zvlastni je, ze vsem sousedum v okoli (stejna ustredna) to normalne nabizi dal i rychlost 25 Mb. Ale pouze u nas jelikoz mame aktivni sluzbu O2TV tez v rezimu MULTI to nejde. Oficialni vyjadreni ktere jsem dostal bylo, ze pry nase ustredna nepodporuje VDSL nikoliv, ze je problem O2TV. Kdyz jsem se ptal proc tedy to ostatnim zakaznikum dale nabizeji v dane oblasti ze stejne ustredny, tak operatorka nedokazala odpovedet.