Vidím, že u Kolína byla zase rovina, tam se hned všechno rozkřikne... Akceptace jiných názorů není v těchto oblastech samozřejmostí ať už má pravdu kdokoli. Ale zase mohou mít obyvatele Kolína radost, že tam mají odborníka na slovo vzatého.
Obsah "Prima rodiny" je pro mě nezajímavý. Což samozřejmě neplatí pro všechny, ale jako abonent O2TV, která je jediná u mě použitá platforma pro sledování lineárního vysílaní, nemám důvod si trhat vlasy.
Zajímá mě jiná věc. A teď doufám, že mě Prima nezažaluje za navádění k "nelegální" činnosti. Jak chce jakýkoli vysílatel, který bude vkládat reklamy online zabránit odfiltrování reklamy pomocí Pi Hole nebo pfsense. To mi bude televizní společnost skrz IPTV operátora diktovat DNS server? A co když budu mít dva IPTV operátory? To si BFU bude měnit DNS podle toho na co se chce dívat?
Pro vkládání online reklamy, budou chtít předpokládám reklamu personalizovat. Tady se ale dostáváme na tenký led, protože jsem nikdy nedovolil Primě ukládat jakékoli data na svém zařízení. Kdo za to vlastně zodpovídá? Operátor nebo vysílatel?
On to asi nebyl primárně záměr Primy, ale spíš inzerentů, kterým už došla trpělivost s tím, že platí nemalé částky za reklamu, kterou si část diváků jen tak přetočí. Takže u dalších televizních stanic lze pochopitelně očekávat totéž (akorát se musí dořešit problém O2=Nova, kde to zatím vázne, ale to je otázka času a Nova zavede to stejné).
Mám spíše pocit, že Prima prodala příliš mnoho reklamního prostoru, respektive počítala cenu podle sledovanosti, ale zároveň začali přesouvat diváky od pozemního vysílání k alternativám (snížení rozlišení, exkluzivní obsah na iPrima...), kde není schopna sledování reklamy zaručit. A protože s těmi příjmy počítá, musí případný výpadek nějak kompenzovat. (Což, žel, uchopili jako další dobrou obchodní příležitost...)
A přesně proto jsem to napsal. Sice jste správně uvedl, ž reaguji na téma Primy možná podruhé, možná potřetí, ale co na tom sejde, na tu jsem se neptal.
Odpovězte na mé otázky, které s Primou nesouvisejí, ale dotýkají se mého soukromí. To je to co mě zajímá. Jde o obecný princip. Když chcete diskutovat nedělejte precedens. To pak není diskuze.
U takového online marketingu, který Prima navrhuje vidím problém v tom, že vy musíte poskytnout údaje pro cílenou konzumaci reklam a neptat se. Spousta lidí, třeba jako Vy, to neřeší a je mi jich upřímně líto. Já takové věci konzumovat nechci.
Takže se ptám Vám to přijde normální? Pokud ano, nechte si zrovna rozjet reality show ve vlastním bytě. Máte tucha co o Vás ví Google, MS nebo Facebook? Zkoušel jste někdy dělat analýzu toho co vlastně odesíláte do internetu jen proto, že vlastníte nějaké zařízení?
A než začnete o zbytečně paranoidních řečech, odpovězte. Pak můžeme řešit paranoiu.
Pokud dosud nikdo nepochopil, že vše, co dělá na netu, je "veřejné", tak je mi ho líto. Nemusí jít jen o cílení reklamy, doporučování vhodného obsahu. Měl jsem nainstalovaný kdysi program na monitorování portů. Ještě před nástupem gigantů. Už tehdy se jednalo o nízké desítky šmíráků, včetně univerzit. Teď to ani raději nechci vědět.