Tady jde o to, ze pan autor blaboli... Napr. na otazku "Výrobci katují kosty (cut costs), a to zcela jednoznačně na úkor zákazníků. Když shoří pár notebooků, přehrávačů nebo jiných blbinek, kdo si všimne?" je jednoducha odpoved - malokdo. Na otazku, "Kdyz bude vas prehravac o $3 drazsi nez konkurencni, kdo si vsimne?" je odpoved jednoducha - kazdej jouda. Navic nemam za prokazano, ze se tak deje "jednoznacne na ukor zakazniku" - to je jenom pane autoruv sockomousskej dohad.
To není o tom jednom postiženém uživateli. Je to o tom, že potom, co se to tomu dotyčnému stalo, udělali u Sony analýzu a přišli na to, že tam něco po.... a to co se stalo tomu jednomu by se brzo stalo více lidem.
"Když shoří pár notebooků, přehrávačů nebo jiných blbinek, kdo si všimne?"
kdyz ten horici notebook jeho majitel lehce medialne rozplacne(nahodou natoci a posle do TV Nova napr.), vsimne si toho spousta lidi.
"Kdyz bude vas prehravac o $3 drazsi nez konkurencni, kdo si vsimne?"
Uprimne, kdyz jouda uvidi reportaz v TV s horicim notebookem a konkurencni notebook bude o $3 drazsi, myslite ze si koupi ten model ktery vcera horel v TV, nebo ten drazsi?
O to nejde, existuji zeme, kde by je zaloba prave toho jedineho cloveka mohla pripravit o miliardy $. Ono by se totiz pri projednavani pred soudem prislo na to, ze vyrobek ma konstrukcni vadu a co hur, ze o ni vyrobce vedel a nic s tim nedelal.
a pak je to hlavně o značce - vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky vesměs po záruční době, tak by se třeba u nás na něco takového každý výrobce v.y.s.r.a.l s tím, ať si koupí nový výrobek. Když by tohle udělala značka jako Sony, tak by si od ní už nikdo nic nekoupil, resp. ztráta z neprodaných výrobků by násobně překročila náklady s výkupem. Navíc u potenciálních zákazníků (třeba u mně) tato aféra a její řešení vyvolává zcela opačné pocity, osobně si říkám "Sony, skvělá firma, i když najde takovou chybu, která se zatím projevila jen jednomu člověku, tak investuje svých már milionů do opravy všem zdarma, i když to je po záruce. Wow, příští výrobek bude Sony".
Jak je 1, slovy jeden, případ popálení jednoho uživatele statisticky významný?
Pojišťovací společnosti, výrobci a nakonec i případné rozhodčí orgány používají statistiku.
Mohl by jste nám MÍSTO Z.A.S.R.A.N.E.J.C.H KECŮ VYSVĚTLIT O ČEM, ŽE TA BLBOST JE?
Poslední dobou se věnujete prdům a pšoukům, které leštíte a pozlacujete. A tak si honíte triko?