Je jasne,ze ti podvodnici jsou z Ceske sporitelny,ponevadz jiz pred rokem me a mnoha dalsim klientum teto firmy zaregistrovali OFICIELNE,ze jsem v jejich PENZIJNIM FONDU,tyto pripady resila Policie CR a v tisku ANI ZMINKA.Asi Cs sporitelna ma dobre zametace prusvihu.Mohu o tom psat,ponevadz jsem byl tehdy jednim z postizenych.Do zadneho Penz.fondu jsem se nenahlasil,rodne cislo meli tito postizeni FALESNE.Jen si shrabl NEKDO prispevek od statu.
No ono to nebude tak horké,jak tu popisujete,protože sice kÓd přišel obyč.poštou,ale pak se do autorizace na S 24 nezadává celý,ale jen určitý počet čísel a ještě je klient vyzván přímo na stránce nastavení,jak je má zadat.Takže dopis sám o sobě je k ničemu.
nejspíš nikdy z účtu v ČS nevybíral a ani se na její stránky nepodíval. Jinak by si musel všimnout, že ČS jasně inzerzje, že údaje o klinetech NIKDY NEJDOU přes e-mail a ani "spořka" žádné údaje e-mailem nepožaduje. Tedy, je jen na klientovi, zda na nějaký podvodný e-mail naletí nebo ne.
.. a také by věděl, že podvodníci vyžadovali i zadání bezpečnostního kodu pomocí kterého lze změnit číslo pro zasílání autorizační SMS. I když pokud se touto cestou změní číslo pro zasílání autorizačních SMS přijde informační SMS na obě čísla (staré i nové) o této změně. Takže o vybírání účtu je uživatel náležitě informován.
Jestě bych dodal, že od 13.10.2006 je změna telefonu pro zasílání autorizačních SMS platná až po 12 hodinách po provedení změny. Takže je 12 hodin na zablokování účtu.
Jenže je tu jeden háček. Spořitelna rozesílala obyčejnou poštovní zásilkou aktivační heslo pro SMS systém ochrany aktivních operací. Ti co jej nedostali (a já jeden takový případ osobně znám) a obdrželi upozorňovací dopis a následný mail mohli právem nabýt dojmu, že to je ta očekávaná akce Spořky. Co si myslíte o firmě, která tvrdí, že nikdy nejdou údaje nezabezpečené a pak Vám vhodí do schránky aktivační heslo?