Odborníkem IT rozhodne být nemusí, ale měl by používat mozek.
Pokud totiž není idiot, tak již od zavedení internetbankingu používá vyšší typ zabezpečení účtu.
V článku se píše: Jenže kdyby k útoku došlo minulý měsíc, asi by to byla tragédie.
Jenže zas tak blbě to načasovaný není. Spořka nyní masivně převádí klienty z homebankingu (přímé připojení pomocí modemu) na internetbanking servis24. Vše se dělá narychlo a pod tlakem. Obchodní zástupci banky jsou šéfy tlačeni k rychlému rušení homebankingu (tak kolik jsi dnes zrušil/a houmbenkingů?), a proto tlačí zase na klienty aby si rychle aktivovali servis24 a hlavně rychle zrušili homebanking. Je kolem toho spousta papírů, čísel, hesel a kódů. Požadavek je hlavně rychle. V takovémm chaosu pak klient klidně na phishing naletí. Ideální podhoubí pro podvodníky. Naštěstí změny v autentizaci jim "trošku" udělaly čáru přes rozpočet ...