V článku se píše: Jenže kdyby k útoku došlo minulý měsíc, asi by to byla tragédie.
Jenže zas tak blbě to načasovaný není. Spořka nyní masivně převádí klienty z homebankingu (přímé připojení pomocí modemu) na internetbanking servis24. Vše se dělá narychlo a pod tlakem. Obchodní zástupci banky jsou šéfy tlačeni k rychlému rušení homebankingu (tak kolik jsi dnes zrušil/a houmbenkingů?), a proto tlačí zase na klienty aby si rychle aktivovali servis24 a hlavně rychle zrušili homebanking. Je kolem toho spousta papírů, čísel, hesel a kódů. Požadavek je hlavně rychle. V takovémm chaosu pak klient klidně na phishing naletí. Ideální podhoubí pro podvodníky. Naštěstí změny v autentizaci jim "trošku" udělaly čáru přes rozpočet ...
Odborníkem IT rozhodne být nemusí, ale měl by používat mozek.
Pokud totiž není idiot, tak již od zavedení internetbankingu používá vyšší typ zabezpečení účtu.