Vice dokumentu na CT2 z produkce BBC a nebudu koukat na nic jineho. Ono vubec CT bez reklamy ma obrovsky potencial. Osobne me nebavi koukat na nic v TV, protoze je tam hruzne reklam. Vse si radsi v HD pustim na MMC a v klidu...ale CT group to je jina kava..vse bez reklam, skvele dokumenty, CT24, CT4,CT3 - dotahnete jeste HD v DVB-T2 do cele CR a budete nejsledovanejsi TV (group) v zemi...
jedine co jeste snesu (kvuli predelum a kvalitnim serialum, ktere jsem sice videl, ale..) je Prima Cool - ty preju vse nej..skvela TV
Miluju tiskové zprávy - řeknou, že pondělní pořad Pomozte dětem měl o něco víc díváků, než loňský a už samozřejmě neřeknou, že ten pořad vybral o 4 miliony Kč méně pro postižené děti, než ten loňský.... A pojďme hlasovat, které kritérium je u televizního sbírkového pořadu důležité - sledovanost těch, kteří koukají na tlachání Pawlowské,ale korunu dětem nepošlou, nebo peníze které v průběhu pořadu vyberou od diváků? Během toho tlachání Pawlowské a Krampola o sexu po devadesátce přišly na konto DMS v hodnotě cca 1 000 000 Kč......žalostné. A jak to tak sleduju, můžeme taky otevřit sázkovou kancelář na to, kterou charitu si místo Kuřete pan Dvořák z Novy přivede, dost možná proto, že nic jiného nezná .... zatím jen vyklízí prostor po Kuřeti, ale můžeme se začít sázet, kdy se objeví sbírka pro Konto Bariéry v přímém přenosu - tentokrát ČT nebude šetřit, jako na (doposud svém projektu) na Velikonoční pondělí večer. A třeba se pan generální objeví i v této souvislosti i na obrazovce ČT - u Kuřete se to nestalo....asi nerad chodí na pohřeb...:-)
Kuře stejně jako jiné charity, není projekt ČT, jen to vysílá a marketingově podporuje. Stejně jako dalších cca 8 akcí. :-)
promiňte, ale pro televizi je jediným možným kritériem větší sledovanost, ovlivnit ochotu lidí u televize i vzít mobil a platit těžko ovlivní. Pokud to prima a Nova umí, tak a´t si Kuře vezmou a vysílají. :-)
Tak tohle samozřejmě dělají všechny televize, že se pochlubí nějakou tiskovou zprávou, když se jim ten který pořad, den či víkend povede. Zajímavější a o vývoji sledovanosti více výpovídající jsou samozřejmě dlouhodobější trendy, např. porovnání výsledků za čtvrtletí v roce 2011 a 2012:
Ve skupině 15+. Za skupiny Prima Group +2,76%, ČT Group +1,83, Barrandov +0,31, Nova Group -3,27%
Ve skupině 15-54: Prima Group +3,29, ČT Group +1,62, Nova Group -2.25%. (zdroj: Mediaguru)
ČT Group - 4 kanály
Prima Group - 3 kanály
Jinak si, prosím, přečtěte tohle http://www.mediaguru.cz/2012/04/v-breznu-nejvice-rostla-skupina-prima/ :)
Nebýt tenisu tak tehle článek ani nečteme. Dvořák jen vsází na to, že většina Čechů nemá vůbec páru o vývoji sledovanosti a vyvolává tak u nich dojem, jak je nová ČT super a dokonalá. Kdyby se tenis hrál nadcházející víkend, tak je ČT group sice díky pohádkám vysoko, ale určitě ne nejvýš za posledních dvanáct let. My jim to tady nesežereme ;-)
Je vidět, že jsi nikdy žádnou pořádnou show neviděl. Pusť si někdy jakékoliv předávání cen nebo hudební akce a soutěže na zahraničních kanálech. To je show. Ono ostatně i to Ein Kessel Buntes bylo mnohem zábavnější než současné galavečery ČT. Nudná hudba, nudná scéna, nudné dění, nudné moderátoři a všechno ve stylu 80. let. Takže ono to Ein Kessel Buntes by bylo navýšení úrovně o dvě třídy.