Vlákno názorů k článku Velká říjnová iAuditová revoluce od Patrick Zandl - Marku,jednak se ten server již nejmenuje Mobil server,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2000 8:17

    Patrick Zandl (neregistrovaný)
    Marku,

    jednak se ten server již nejmenuje Mobil server, ale Mobil.cz (aby se to nepletlo s firmou do doby, než ji přejmenujeme taky), ale hlavně Mobil.cz má také nové služby: optimalizaci tarifu nabízí už tři roky a srovnávací databázi telefonů jsme spustili v listopadu a je kromobyčejně úspěšná. co oproti mobilmaniakům nemáme, je zdarma SMS brána (nechce se nám platit si návštěvníky), zato máme SMS Gate s 30 000 uživateli (její výsledky nesčítáme v auditu pod Mobil.cz, i když bychom mohli a nikdo by na to asi nemohl nic říct - a dalo by nám to milionek navrch). Ze služeb máme i jiné věci - například telekomunikační slovník, nebo subjektivní srovnání operátorů atd atd... prostě ve službách rozhodně nezaostáváme :) - jenže tyhle už nejsou tak používané :)

  • 22. 11. 2000 8:57

    Marek Antoš (neregistrovaný)
    Já jsem netvrdil, že ty služby nemáte, nýbrž že se k vám chodí především za články, zatímco na Mobilmanii jsou tyhle doplňkové služby používanější. Samozřejmě se mohu mýlit - ale pak mi vysvětli, kde se na Mobilmanii vzalo těch 1,6 milionu shlédnutých stránek, které jsou v jasném nepoměru k počtu unikátních IP?
  • 22. 11. 2000 9:05

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    To by me zajimalo taky, kde berou weby Computer Pressu tolik pageviews v pomeru k unikatnim IP. Stejne to bylo (a mozna jeste je) s Doupetem... ani ne 1.500 UIP a 450 tisic pageviews v dobe, kdy BonusWeb mel cca 4 tisice UIP a 550 tisic pageviews... Weby Computer Pressu maji proste nejak zahadne prilis mnoho pageviews, ackoliv nektere z nich prilis sluzeb nenabizi, diskuse nejsou nijak zvlast Zive a navstevnost neni oslniva... Jen cert a lidi z Cpressu vedi, kde se jim tolik pageviews bere.
  • 22. 11. 2000 10:36

    Patrick Zandl (neregistrovaný)
    No, mám několik svých tipů, jak se dá vyššího poštu stránek na úkor IP adres dosáhnout. Především bych hodně vsázel na SMS bránu - nejsou na ní žádná omezení a tak vygeneruje i hodne stránek. Opravdu dobrá věc, ale na náš vkus dost drahá (podobnou službu, ovšem za peníze - chybí bohaté pozadí - máme jako vůbec první v ČR :) od roku 96).

    Další věcí je ale například vkládání textu článku při diskusích do iframe - to vygeneruje další staženou stránku navíc. takových věcí může být více, stálo by to za hlubší studium...
  • 22. 11. 2000 19:41

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Jestli to ví čert, to nevím. Ale lidé z Computer Pressu to vědí celkem přesně :-) - máme prostě loajální zákazníky, kteří přijdou a přečtou poctivě většinu článků. Nemáme různé náhodné návštěvníky, kteří se odněkud přikliknou a odkliknou. U Bonuswebu je třeba vtipně řešená anglická sekce, která může dělat také velmi mnoho IP, akorát že pro českého inzerenta je poněkud irelevantní.
  • 22. 11. 2000 20:12

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Skvělý tip, Patricku, při 30-50 příspěvcích denně to určitě budou mraky stránek navíc :-)

    Přidám jeden svůj: udělejte si web typu "Zábava.muj_odborny_web.cz" a dejte tam vtipy s úrovní á la Fudge jako "Rumcajs souloží" a "kluk strká hlavu do záchodu" nebo "sedí chlap na záchodě na nádraží a tu prc a žbluňk" a můžete si být jistí tím, že se vám návštěvnost podstatně zvedne - zejména co se týká počtu IP. Neboť není tolik lidí, které zajímají mobilní telefony, jako ty, které zajímají sprosté vtipy. Ale inzerentovi se samozřejmě prezentuje, jak je ten náš odborný časopis čtený.
  • 22. 11. 2000 21:59

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Vite moc dobre, pane Hlavenko, ze Zabava neni auditovana v ramci serveru Mobil.cz, ale pouze v ramci packu, kde jsou vsechny projekty spolecnosti Mobil server, s.r.o. To je stejny, jako vy si Hyperlink taky nepocitate do Zive. Takze si podobny web klidne muzete udelat, avsak nebudte hlupak jako ostatni a po vzoru Mobil serveru jej neauditujte pod Zive, ale v ramci packu... Ostatne ani reklama na Mobil.cz se na Zabave netoci...

    Jo a pokud jde o prispevky... Nedelejte ze sebe hlupaka, pane Hlavenko! Moc dobre vite, ze tech prispevku mate vic, nehlede na to, ze nejde o to, kolik lidi prispeje, ale pocitaji se i lidi, co prispevky procitaji... A ja treba u clanku, ktery me zaujme, prispevky procitam a reaguji jen vyjimecne a takovych lidi je vetsina, navic kazdy prispevek vam udela nekolik pageviews - jednak nacteni diskusniho fora, jednak znovunacteni po odeslani. Cili pokud jeden clovek prispeje v jedne diskusi treba 2x + si precte jeden clanek, udela vam 8 pageviews: 1 - titulni stranka, 1 - clanek, 2 - precteni diskuse s prispevkama, 2 - odeslani prvniho prispevku, 2 - odeslani druheho prispevku. To jen tak, kdybyste chtel zase argumentovat 50 prispevkama denne a tudiz "mrakama stranek navic". Priste by bylo obcas dobre nemyslet si, ze my vsichni jsme tak blbi, jak vy jste chytrej :-)))
    Ale abyste nerekl, ze na diskusich fixlujete jen vy - zvysovat pageviews pomoci diskusi se da i podobne jako to dela Lupa - napsat, abyste si svuj prispevek zkontrolovali, nez jej odeslete a tim mame jedno pageview navic :-)
  • 23. 11. 2000 8:15

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    Poznamenavam, ze moznost kontroly prizpevku (kvuli HTML) byla k diskuzim pridana na prani ctenaru - puvodne soucasti noveho designu nebyla.
  • 23. 11. 2000 8:34

    Patrick Zandl (neregistrovaný)
    Jistě Jiří, netvrdím, že veškerou návštěvnost honíte přes iframe, ale jak jsem napsal - bylo by to na studium toho, kde používáte jiný fígl :)

    Jen tak pro Tvoji informaci, ale určitě to víš: Zabava.mobil.cz není auditovaná pod Mobil.cz a není auditovaná vůbec. My míchání serverů neprovozujeme, my si počítáme mobily zvlášť a ostatní zvlášť. A inzerentům se to nepresentuje - inzerenti, když chtějí, si to kupují zvláště, protože je to jiný typ reklamní plochy (dokonce i levnější, o dost). Takže tvůj tip je trochu mimo :)

  • 24. 11. 2000 14:44

    Tomáš Holčík (neregistrovaný)
    IFramy NEjsou započítávány do auditu, už jsem to sem do jedné diskuze psal.
  • 22. 11. 2000 22:04

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Jo, to mate pravdu... ovsem jednak se tam toci anglickej mrlinx.com a jednak se ta sekce nepropaguje, ani se moc neaktualizuje, pouze vyznamne zpravy (k cemuz nas inspirovalo to, ze vyznamne zahranicni weby linkovaly nase exkluzivni zpravy z CZ sceny a to v ceske verzi, takze jsme se po dohode s nekterymi z nich odhodlali tyto vyznamne zpravy uvadet i v anglicke verzi - coz, jak tak vidim, se Doupeti nepodarilo, takze si holt musite postezovat :-)). Jinak my mame pochopitelne take loajalni zakazniky, byt ve chvili, kdy jich mame temer stejne jako Zive uz to neni tak markantni. A verte mi, pane Hlavenko, ze ve chvili, kdy bychom diskuse udelali tak, jako vy a chteli stvat ctenare pitomyma iframama za ucelem zvyseni navstevnosti, tak by bylo Zive na lopatkach. Staci se totiz podivat do Navrcholu, podle nejz na BonusWeb v teto chvili za mesic listopad 84818 sessions a Zive "pouze" 75642. A budete-li chtit argumentovat vypadkama - verte, my jsme je tento mesic meli taky.
  • 24. 11. 2000 16:49

    Marek Antoš (neregistrovaný)
    Ještě bych rád doplnil, k čemu je to dobré. Důvodem je především to, že někteří čtenáři používají ve svých příspěvcích HTML tagy a občas se stávalo, že někdo někde udělal chybu či překlep, a pak to rozsypalo celou stránku. Ta mezistránka je tedy určitou šancí, jak v tomto případě autorovi jemně naznačit, že je někde něco špatně. Pokud ani naznačování nepomůže, je tam v cestě ještě jakýsi jednoduchý filtr, který se snaží vykrýt nejčastější chyby, ale úplně spolehlivé to není.

    Já osobně si tuhle mezistránku pochvaluji z jiných důvodů, i když tagy moc často nepoužívám. Je to přeci jen ještě určitá šance přečíst si po sobě svůj názor a třeba ještě někde upravit některé formulace. Nezastírám však, že drtivá většina lidí tohle asi nedělá. :-)

    Jinými slovy: rozhodně to není plod naší chorobné honby za shlédnutými stránkami. Kdybychom se o to nějak snažili, jistě by se daly vymyslet účinnější možnosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).