No to je pravda. Oni ručí jen za to, co streamují. Za sítě Vašich partnerů už ne. Možná by bylo dobré začít z druhé strany a reklamovat to u toho, komu platíte za takzvaný "Internet", jestli vás na kvalitě tak trochu nešidí. Změřit občas rychlost nestačí, lepší je dát si třeba na raspberry oss.oetiker.ch/smokeping a možná se nebudete stačit divit až si vyhodnotíte jeden měsíc. Holt pro IPTV "hodně muziky za málo peněz" neplatí ... :-)
Jsou poskytovatelé internetových televizí, kteří svoje služby provozují výhradně v partnerských sítích, tj. v sítích, kde mají nasmlouvanou garanci a nemůže se tedy stát, že při nefunkčnosti to bude jeden házet na druhého a opačně. Což je seriózní vůči platícím klientům a nikoliv co předvádí DIGI, že prodá cokoliv a za nic neručí. Něco takového může nabízet Skylink, když to má jako bezplatný bonus navíc, pak případná nefunkčnost není pochopitelně nijak tragická. Ale ne, když za to zákazník platí několik set korun měsíčně.
chces aby ti digi rucilo ze z bodu A u nich dorazi data do bodu B u klienta ? naivko... to nikdy uz z principu zaridit nejde... nic v internetu pokud nemas doslova vyhrazenou celou trasu nelze nijak garantovat. Skylink Live je polobrak, jen nektere programy, absolutne nepouzitelne sledovani pres www prohlizec, nez se nacte program ze zaznamu, klidne i 5 minut... odpad, hnus, za to nemuze nikdo si nechat platit.
Ale samozřejmě, že to zařídit jde, protože to dokáže zařídit ten poskytovatel, který šíří TV právě v již zmiňovaných partnerských sítích. A způsobů je k tomu dost. Bohužel firma DIGI se vydala cestou "já nic, já muzikant" a doufá, že těch stížností bude co nejméně.
Skylink může být co chce aneb darovanému koni na zuby nehleď. I kdyby tam fungoval jenom jeden program, tak je to zadarmo pořád v pohodě :-)
Firma DIGI neručí naprosto za nic, pro svoji internetovou TV nemá nasmlouvané žádné partnerské sítě, ve kterých by byla garance funkčnosti a všechno hází na samotného účastníka:
"5.8 DCZ neodpovídá za datové připojení Účastníka ani za kvalitu, stabilitu či nedostupnost Služby z důvodů závady či výpadků datového připojení Účastníka."
U Skylinku je aspoň výhoda, že si za něco obdobného nic neúčtuje.