Velké změny v marketingu CZC.cz, odchází Marek Šalanda

13. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
E-shop CZC.cz má nového marketingového ředitele. Stal se jím dosavadní provozní ředitel Heureka.cz Kamil Demuth. Marketingové oddělení se přestěhuje z Brna do Prahy.

V marketingovém oddělení internetového prodejce elektroniky CZC.cz dochází v současné době k velkým změnám. Koncem minulého týdne zaslala tisková mluvčí společnosti Tereza Bartošíková médiím zprávu, ve které informovala, že dosavadního marketingového ředitele Marka Šalandu v některých činnostech nahradí jeho nástupce Kamil Demuth.

Widget obrázku #152601 (přidáno skriptem)
Kamil Demuth - nový marketingový ředitel CZC.cz.

Autor:

Kamil Demuth - nový marketingový ředitel CZC.cz.

Tato organizační změna vyplývá z rozhodnutí generální ředitelky CZC.cz Jitky Dvořákové přemístit marketingové oddělení k 1. 1. 2014 do Prahy. Vzhledem k tomu, že jsme možnost přestěhovat se z Brna do Prahy nevyužili, dochází ke změnám v celém marketingovém týmu, uvedla dále Bartošíková.

CIF25

Podle našich informací se Kamil Demuth, dosavadní provozní ředitel internetového srovnávače Heureka.cz, stal marketingovým ředitelem CZC.cz s platností od 1. listopadu. S Markem Šalandou firma dále nepočítá. V současné době předává agendu novému marketingovému řediteli. Firmu opustí formálně ke konci letošního roku, fakticky ale už po předání agendy, tedy zhruba koncem listopadu. Na pozici marketingového ředitele CZC.cz působil od srpna 2010.

Widget obrázku #152605 (přidáno skriptem)
Odcházející marketingový ředitel CZC.cz.

Autor:

Odcházející marketingový ředitel CZC.cz.

Od začátku nového roku se marketingové oddělení přesune z Brna do Prahy, aby bylo po ruce nové generální ředitelce firmy Jitce Dvořákové, která se ujala funkce letos v červnu. Dvořáková připustila, že kromě přesunu dojde pravděpodobně i ke kompletní obměně marketingového oddělení. 

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).