 
V době, kdy v dvb-t je 7 hudebních kanálů, je lokalizovaná mtv europe pro česko zbytečná. Navíc jako placený kanál. I kdyby se stavěli na uši, hráli tam od rána do večera tu nejlepší muziku, tak pochybuju, že se najde tolik fandů, kteří by si tuto tv zaplatili a sledovali ji. Jestli Viacom počítá, že udělají lepší čísla než Očko nebo chtějí alespoň konkurovat, tak by měli změnit taktiku podnikání. Jinak mi to příjde zbytečné plýtvání peněz, protože pro 0,1%, max.0,2% diváků se přece nemůže investice do kanálu rentovat
 
Sledovanost v desetinách procenta je u placených satelitních/kabelových kanálů běžná. Nejsou financovány z reklamy. Operátor to přihodí do nějakého balíčku a lidi to v rámci něj zaplatí. Nejedná se o příjmy jako u velkých TV, ale něco to nese. Náklady jsou totiž minimální - DVB titulky, případně zvuková stopa k programu šířenému pro několik zemí.