byl jsem jedním t těch 84, po rozhovoru s tazatelkou mi bylo divný proč jsem byl nenápadně tlačenej k pozitivním odpovědím a to stylem ohodnoť operátora od 1 do tuším 10, při trochu záporném hodnocení musíš říct proč, u chválení nemusíš a spousta otázek typu jak se komunikuje s operátorem, kde se člověk o něm dozvěděl. No a dopovědí že mi FUP stačí sem to všem ostatním po
Rozumný podnikatel úplně kašle na to co "chtějí" nebo "nechtějí" zákazníci a co se jim líbí nebo nelíbí... Kellnerův HomeCredit se nelíbí asi vůbec nikomu (kromě jeho majitelů a managerů) a vydělává miliardy jedna báseň :).
Jak řekl Henry Ford: "Kdybych se ptal zákazníků co chtějí, řekli by, že rychlejšího koně..."
Důležité je, co lidi KUPUJÍ a co PLATÍ. Jestli se jim to líbí nebo ne, je pak úplně jedno...
Vidím to i na příkladě restaurací - existuje hnusná, zaplivaná hospoda s diskotékou, na kterou všichni nadávají jak je to strašné, jaká je to hrůza a co se tam děje. Znám jejího majitele a vydělává miliony.
Pak jsem znal jiného majitele, který si udělal krásnou, nekuřáckou restauraci, dětský koutek, speciální nabídky pro maminky s dětmi, hračky pro děti, koutek se starými fotkami - nádhera, romantika... Byl doslova hvězdou Facebooku, všichni to "lajkovali", každý ve městě na to pěl chválu... Ovšem nikdo tam nenechával pořádné peníze a tak tato nádherná, nekuřácká restaurace, kterou všichni milovali, zkrachovala... Takže dál už žije jenom v srdcích bývalých návštěvníků :-D.
Zhruba tolik o důležitosti řídit se tím, co zákazník chce.