* Pavel Mucha, generální ředitel
* Jakub Unger, ředitel pro obsah
* Pavel Doležal, ředitel pro finance a interní služby
* Petr Chlumský, technický ředitel
* Ondřej Švihálek, ředitel pro komunitní služby
* Radek Nesrsta, ředitel pro inzerci
* Pavel Mucha, CEO
* Martin Sebesta, reditel inzerce
* Karol Veleba, reditel, Reklamni platforma
* Jaroslav Kriz, reditel pro prodej strednim a malym podnikum
* Petr Chlumsky, CTO
* Barbora Pulkrabkova, HR reditelka
* Tomas Cibulka, CFO, po nějakou dobu dokonce jednatel
* Pavel Doležal, Generální ředitel a člen představenstva
* Miloš Houfek, IT ředitel
* Zdeňka Tučková, Obchodní ředitelka
* Pavel Hromádka, Vedoucí vývoje
* Martin Březina, Manažer marketingu
Celá soutěž VyVolení je jen velká fraška.Skutečně si někdo myslí, že tam volá a posílá sms ? Kdepak, já znám pravdu, pravdu, která bolí, pravdu, kterou nikdo nechce slyšet, protože pravda může i ublížit. Tak za prvé, soutěž Vyvolení je jen virtuální realita, žádná vila neexistuje, vše se odehrává ve speciálních filmových ateliérech kdesi v Německu. Co se týče hlasování, všechno mají zfixlované, žádný člověk tam neposílá sms hlasy, a ni netelefonuje. Když jsem zkoušel volat na to jejich číslo, linka byl out of order. Tedy počet hlasů byl zfixlován. Dopředu už PRIMA vybrala soutěžícího, který vyhrál 15 milionů korun, ale opět je to jen fikce, protože ten soutěžící je v podstatě herec z komparzu. Tedy národ si myslí, že Vladko vyhrál 11 milionů, ale žádný Vladko neexistuje, jeho pravé jméno je Ivan Jankovský ( Vladko Dobrovodský neexistuje, tento člověk zemřel v roce 1975, kdy ho komunistická STB popravila za údajné sympatie k Miladě Horákové a PRIMA použila toto jméno ) Mám pokračovat dál ? Je to úplně stejné, jako když američané zfixlovali přistání na měsíci nebo přistání UFO v nevadské poušti.
Ve článku je té kurzívy bohužel opravdu příliš mnoho. Asi víte, že původní účel kurzívy je úplně stejný jako duktusu (tučného písma), tedy zvýraznění určitého textu. V tomto případě tedy máte zvýrazněnu jak otázku (duktus), tak odpověď (kursiva). K odlišení by docela postačilo ponechat otázku duktusem a odpověď prezentovat normálním fontem.
Relevantní jsou všechny data. Dokonce i roční :-). Je jen rozdíl co v kterých se dá najít a na co usuzovat. Vaši odpověď beru, zpracování statistik by mi zabralo chvíli času a až si ji najdu tak se na to podívám sám.
Rád Vám odpovím, i když mě udivuje, že takový odborník jako Vy na to nepřišel sám...
Řeč byla zcela nepochybně o měsíčním počtu reálných uživatelů (prosím neplést s cookies). Stačí se kouknout do NetMonitoru i na jiná data než denní o:).
A prosím ušetřete mě výlevů na téma, že jediná relevantní data jsou denní čísla.
NetMonitor není iAudit, takže doufám i Vy uznáte, že měsíční čísla NetMonitoru jsou stejně dobře vypovídající jako ta denní - samozřejmě ukazují trh trochu jinak než čísla denní.
Pro inzerenty je to pak pouze o tom, zda chtějí komunikovat 1 den, 1 týden, nebo třeba celý měsíc.
Asi se skutecne pohybujeme v rozdilnem kontextu.
Mel jsem za to, ze clanek pojednaval o Internetove podobe VyVolenych. Jinak co se tyce "zajisteni prenosu z vily", predpokladam, ze jste se vyjadroval k tomu, ze CTc dokazal sestavit ATM trasu mezi vilou a ulici Na Zertvach :-) Coz je ale neco jineho nez to, co bude mit na triku ted (pokud jsem spravne rozklicoval mlzeni panu z NetCentra).
Mnoho sluzeb centra je zpracovano prahbidne. Je take skoda, ze server jako Lupa vydava clanky s nulovou technickou informacni hodnotou, a v tomto pripade i nulovou informacni hodnotou.
Byt novinarem, tak bych oba zucastnene "tvorice PR prohlaseni" podrobil "krizovemu vyslechu" na tema kvality jejich sluzeb v porovnani se svetem. Jejich mlzeni o poctu navstevniku, kvalite a "novych" prvcich, by dostalo razem ostre kontury.
Ehmmm [zdvorile odkaslani], jste si jist, ze oba hovorime o stejnych vecech?
Ja jsem se tedy zminoval o zajisteni prenosu z vily. Co si s tim potom NetCentrum udelalo, to uz je/bylo plne v jejich kompetenci. Ostatne, ta zminka o to, ze jsem jejich portal nevidel, tam nebyla nahodne :-)
Pokud je mi znamo, tak si technickou stranku vystaveni videa VV1 zajistovalo NetCentrum samo (mohu se mylit).
Pokud se tyce zajisteni, mozna si vzpomenete na to, ze na strankach webu VyVolenych pomerne dlouho (vice nez tyden) bylo napsano, ze neprijimaji nove ucastniky (a i tem, kteri uz meli zaplaceno, to nejelo).
Mozna si taky vzpomenete na ubohou technickou kvalitu prenosu (obraz zvici postovni znamky) a mozna si vzpomenete take na to, ze Video on Demand bylo (minimalne od polocastu) realizovano obycejnym stahovanim.
Nekompetence NetCentra v oblasti video over IP se projevila myslim zcela jasne.
O pricinach muzeme pouze spekulovat - pocinaje prostou neschopnosti spravne ten system nastavit, pres nedostatecnost hardware a software az treba po nedostatecnou kapacitu pripojky NetCentra do Internetu.
Telecom snad bude mit dostatecnou kapacitu, alespoň pro přípojku do Internetu ...
Ke kvalite portalu VV se vyjadrovat nehodlam, nikdy jsemho nevidel. Nicmene si dovolim podotknout, ze technickou stranku vysilani VV1 zajistoval CTc a neni mi znamo nic, co by napovidalo, ze to nezvladal.
V teto souvislosti mne take ponekud zarazi, ze se v clanku o CTc hovori jako o novem ucastniku ...
Docela by mě zajímalo co je myšleno těmi 200 000 uživateli, které Centrum.cz získalo. Postačí i krátké vysvětlení kde je hledat. V měsíčních číslech NetMonitoru? Centra jako celku?
Když se podívám před a po spuštění VyVolených, tak třeba z NetMonitoru něco takového moc neplyne. Minimálně denní data jsou takových trendů prostá.
Znamená to, že by bez VyVolených Centrum rostlo pomaleji než trh tj. ostatní subjekty na něm a to včetně Seznamu, iDNESu, Atlasu atd..?
Po technické stránce byla prezentace a služby okolo VV neuvěřitelně amatérské a spousta školáckých chyb přetrvala celé 4 měsíce, start nového webu VV2 nebyl o nic lepší, Český Telecom je taky partner k nezaplacení, takže nic nenasvědčuje tomu, že by bylo splněno alespoň technické minimum.