Přesně jak jsem včera předpokládal. A za pár dní už bude Farma koukat na VIP Prostřeno z hodně velké dálky. Český mediální trh je nudný a jeho výsledky není těžké předpovídat. Výsledky mi proto narozdíl od pana Potůčka vůbec nepřijdou překvapivé. Je mi líto Novy, že má tak propadákové léto. Tolik neúspěšných pořadů za sezónu snad ještě nikdy nikdo neodvysílal.
Nova samozřejmě válcuje a neví, kam dřív dát reklamu, protože je úplně vyprodaná, a to je v létě menší zázrak
Hnusovaření pro staré báby prostě Farmě nekonkuruje a konkurovat nebude, je to obrovský propadák, v 15-54 je Farma jasnou jedničkou a Hnusovaření daleko vzadu
chudák Prima, takové propadákové léto
Stokrát opakovaná lež se nestane pravdou, i když melete stále jedno a to samé pořád dokola. Nova nevyprodala reklamu, ale vyprodala pouze speciální levné floatingové balíčky, kterými přes léto chtěla přitáhnout menší zadavatele k inzerci, protože větší zadavatele nemají o reklamu v tomto období příliš zájem. I z vyjádření obchdního ředitele TV Nova Vlčka, že "Řada drobných zadavatelů zareagovala velmi rychle a nabídky využila. Kapacita alokovaná na tyto letní balíčky byla vyčerpána a prozatím se s jejím navýšením nepočítá.", je celkem zřejmé, že se jedná pouze o tyto balíčky a že jinak za "normální" peníze reklamu přes léto ještě koupit lze.
Myslím, že v první řadě jde o kvalitu, což VIP prostřeno s "celebritami" fakt nesplňuje. Do sledovanosti se kvalita pořadu promítne málkodky, v ČR to platí dvojnásob... Farma je podle mě úp dlouhé době dobře odvedená práce na Nově a je mnohem zajímavější a pro mě i zajímavější než HP, kde jde jen o loutkové divadlo štábu a nechápu, že je tam už fakt někdo nevystřílel...
Viděl jsem oba díly VIP Prostřena a můžu říct, že to odpolední normální Prostřeno je mnohem lepší a zajimavější. Nechápu tu potřebu všude cpát tzv. celebrity, evidentně netáhnou o nic víc.