Vysvetlim zcela jasne. Spatne nadefinovane procesy a jejich spatna implementace v SAPu,spatna analyza a nepokryte prave tyto ne prilis caste pripady. Nezkusenost analytika v tomto oboru. Ja uz tenkrat rikal ze je to hrob. Ne ani tak SAP samotny, jako lidi co kolem nej behaji. Mam zejmena na mysli jistou firmu s pismenem na zacatku abecedy.
Me nedodali zbozi objednane zacatkem roku - behem nasledujicich dni jsem na sve dotazy obdrzel hromadi vymluv (kazda jina), proc ze nebylo dodano zaplacene zbozi. Korunovali to tim, ze mi objednavku zrusili (penize pry poslou zpet) a jestli pry to zbozi chci, mam ho znovu objednat a znovu zaplatit (casem ze dostanu zpet to, co jsem jim zaplatil poprve).
Kdyz jsem se jich ptal, proc mi zbozi neposlou, kdyz uz jsem ho jednou objednal a zaplatil a jeste mi neprislo, proc misto toho mam zbozi znovu objednat a znovu zaplatit, nedokazali rozumne vysvetlit (cemuz se nedivim, to se totiz rozumne vysvetlit neda).
A ja zase nedokazal vysvetlit sam sobe, proc znovu objednavat totez a znovu platit firme, ktera predchozi objednavku nedokazala ani po urgencich a cekani dodat.
Zbozi jsem objednal u konkurence, behem par dni v poradku prislo.
Mall.cz uz nikdy vice. Nikdy. Ty problemy jsou zjevne dlouhodobe a systematicke a novy sklad popsane problemy nevyresi.
Mimochodem me bavi, jak se chlubi tim, ze jsou cesti, ale nazev maji anglicky. Zjevne jsou na svuj puvod tak hrdi, ze museli pouzit zahranicni oznaceni.