S tou nadsázkou jsme si rozumněli ;-) Jinak mít koncem tohoto roku share okolo 8% je celkem reálné. Ale stejně jako Nova s Primou jsou taháky jako Videostop nebo Svatby jako řemen nachystány až do jarní inzerentně atraktivnější sezóny. Mimochodem po skončení Ženy za pultem je v plány další socialistická bomba z dílny ČT, která potrápí reality show na Primě a Nově :-)
Souhlas s Katodou, ostatně jako skoro vždy. Barrandov skutečně bude rád, když meziročně poroste o nějaké to půl procento. Skutečně je nereálné, aby každým rokem rostl o 2% a jednou se dostal na úroveň ČT 1 nebo Primy. To by ten program skutečně musel vypadat trochu jinak a to ne na úrovni našich hlavních TV, ale dvakrát tak lepší, aby konzervativní český trh pustil novou a mezi lidmi ještě ne příliš známou televizi až na vrchol.
Jste se nějak špatně vyspal, ne? Jen jsem odpověděl na vaši reakci, která byla, aspoň jsem si to myslel, míněna v mírné nadsázce. A v podobném duchu byla i má odpověď. Já share 5-6% opravdu v dnešní době za úspěch považuji. Ale tvrdím i, že dál bude každé půlprocento velice těžké získat. Jednorázově v nějakém kratším časovém úseku (hodiny, den) se to občas jistě podaří, ale dlouhodobě to bude velice obtížné. Plán dosáhnutí 8-9% v letošním roce se mi nezdá příliš reálný. Právě proto jsem čekal spíš útok ze strany TVB v prosinci a lednu, kdy jak Nova, tak i Prima na program úplně rezignovali. Částečně toho využila jen ČT.
Klony ČT, Novy i Primy zázemí samozřejmě mají, ale zas jsou to jen tématicky zaměřené programy. U těch bude velkým překvapením, jestli někdy dosáhnou 5% podíl.
Přestáváte být objektivní. Mít po 2 letech od zahájení vysílání share stabilně 5-6% je veleúspěch a zatím se to nepovedlo žádnému jinému kanálu. A to dokonce ani klonům ČT, Novy a Primy, které měly vybudované zázemí a bohatý archív pořadů k okamžitému nasazení.
No jo, ale u Barrandova to vypadá, že v té záloze čekají už tak dlouho, až z toho usnuli a nějak se ne a ne probudit. A až se vzbudí, tak zjistí, že jejich munice je již značně provlhlá a málo použitelná.:-)
Základ je nepřepálit začátek. Jde o to počkat pěkně v záloze až konkurence vystřílí munici a poté využít okamžiku kdy bude nabíjet. Jedině takhle můžete zvítězit když máte omezené zdroje;-)
No je to bída. Vypadá to, že až vydá ATO výsledky za minulý týden, tak bude zřejmé, že ani v lednu 2011 se Barrandovu nepodaří splnit plán, který si dal pro rok 2010, tj. dosáhnout 6%. Blbý je, že když se nepodařilo v tomhle reklamně hluchém období, tak dál to bude ještě těžší. Nova nasadí nové díly Ordinace, od příštího týdne pak telenovelu, Prima už dneska začíná s novými díly Prostřeno, příští týden pak nové díly Cest domů, ČT spustí Vysokou hru,... Nevím, nevím, jestli se Barrandovu podaří s reinkarnovaným Videostopem a svatební reality-show udržet alespoň 5,5%.
Mimochodem Prima neměla kromě pátečního Krause žádný pořad, který by se o víkendu ve sledovanosti mohl měřit s konkurencí. A spokojeně si pomlaskávám při pohledu na koláč nedělního primetimu: 15http://www.ceskatelevize.cz/pub/press/1401.doc