Vlákno názorů k článku Vláda chce bojovat proti spamu od Dan Lukes - Pouze je třeba vyřešit doručování množství nepotřebných nesmyslů...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 2. 2004 13:59

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Pouze je třeba vyřešit doručování množství nepotřebných nesmyslů z ciziny které si u nás stejně nikdo nekoupí.

    Myslim, ze jste si sam svoji filosofii vyvratil. Citovana veta nerika nic jineho, nez, ze i vy uznavate, ze je treba vyresit prichod dopisu, ktere nemaji a nemohou mit zadouci efekt - protste proto, ze nabizeji neco, co nikdo nechce.

    No a o tom to cele je - nic vic tady neresime - aby nechodily dopisy, ktere prijemce nechce.

  • 7. 2. 2004 11:04

    shrek (neregistrovaný)
    1. Naklady odesilatele me nezajimaji. Pokud Vas nekdo v noci prepadne s baseballovou palkou, nebudeme si asi hrat na to, ze on za ni dal prachy, zatimco Vam zasili hlavu zadarmo. Nehlede k tomu, ze pokud posila tutez zpravu vice lidem, naklady se mu snizuji a pri hromadnem spamu klesaji az k nule.

    2. A proc by to delal? Normalni snad je cizi lidi neotravovat, ne?

    3. Budoucnost naopak muze ukazat, ze ty "nesmysly z ciziny" se stanou pro nas relevantnimi.

    4. Letakum z Tesca se da snadno branit. V prvnim kroku tim, ze si napisete na schranku, ze je nechcete a pokud to nepomuze, rozbitim huby roznasecum. Spammeri jsou daleko zakernejsi.

    5. Od toho mame nezavisle soudy, aby pripad rozhodly.
  • 7. 2. 2004 6:35

    Terror (neregistrovaný)
    1. Odesílatel má vždy na své straně vyšší náklady, jelikož mu vždy trvalo déle sestavit zprávu - zatímco příjemce strávil několik sekund jejím čtením a kdo z příjemců je na pevné lince má další náklady v podstatě nulové.

    2. Příjemce má obvykle možnost zastavit doručování zasláním odpovědi na adresu odesilatele nebo uvedený kontakt, že nemá zájem o doručování.

    3. Tvrdím, že budoucnost zhodnotí, jak špatné je nepřiměřené omezování zasílání Obchodní sdělení mailem a bude to považováno za chybu. Pouze je třeba vyřešit doručování množství nepotřebných nesmyslů z ciziny které si u nás stejně nikdo nekoupí.

    4. E-mail je rozhodně ekologičtější než plné poštovní schánky s různými letáky z Tesca.

    5. Vyžádaná obchodní sdělení se stanou zákeřným způsobem konkurenčního boje - konkurent udá jiného že spamoval.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).