108tis. vypada pekne. Kdyz se podivame ale na jine eshopy v CR, ktere odbavily 70-90tis. za den tak to zase tak vyrazny naskok neni. Navic mam u Alzy pocit, ze posledni rok se logistika zhorsuje. Treba ke mne domu mi to kdysi bezne chodilo D+1, dnes nikdy. Vzdy D+2 bez ohledu na to, kdy objednam. Slo vybrat dopravce dnes vubec, daji vam jednoho natvrdo apod. i kdyz bych si to zaplatil protoze u nas (kupodivu) funguje jen posta a tu na adresu neumoznuji.
Chapu, ze logistika male SD karty a velke lednicky neni jednoducha, nicmene postupnymi krucky se zhorsuji a uprimne rychlost dodani byla pro mne vzdy tim jedinym duvodem proc Alzu pouzivat a nevadilo mi si mirne priplatit.
Nechci teď jakkoliv oficiálně obhajovat Alzu, každopádně z mé osobní zkušenosti co jsem objednával v posledním půlroce jak na Alze tak mimo ni, tak dopravci obecně nestíhali nebo dodávali pozdě než bylo e-shopem slíbeno...
Na druhou stranu mi věřte že jak já, tak Jirka dostáváme na denní bázi do mailu report zpožděných objednávek a víme o každém zákazníkovi, který má zakázku pozdě než jsme slíbili. Takže nám to není jedno.
Pozor vy to dodáte v termínu o to nejde. To nerozporuji. Jen kdysi bych si k sobě domu objednal v pondělí s doručením v úterý a to úterý stihnete. Dnes si objednávám v pondělí a vidím tam středu a tu dodržíte. Nejde o to, že byste nesplnili co slíbíte. A zároveň ke mne je nulový výběr kurýra a upřímně to co mi přijde je většinou hrozné z pohledu času, flexibility apod. Proto jsem preferoval u nás poštu, protože ta u nás (opět kupodivu) funguje nejlépe ze všech kurýrních služeb.
Takže ke zhoršení nedošlo tím, že byste nedodržovali to co kdysi, ale tím, že předtím to bylo u mne rychleji a teď je to někdy i dva dny (v pondělí objendám ve středu nejdřívější doručení).
A jak říkám, člověk Alzu preferuje i proto, že na rozdíl od Mallu, kde stále čekám na zásilky na vánoce 2014, 15, 16, 17 i 18, to přijde v termínu. A tu cenu prostě tolik neřeší.
Jo, už chápu. Souhlasím, někde jsme museli posunout dobu garance doručení na D+2, i když jsme z toho odvaření nebyli. Ale naše kvalita v doručování (a teď beru jen kontext dopravců) je hodně závislá na subdodavatelích. Dokonce kluci z logistiky sledují NPSko spokojenosti s dopravci per region = optimalizujeme dobu a konkrétně nabízené dopravce per části republiky.
Dopravci obecne nestihali ... bydlim nad Ulozenkou a vidim, jak se s balikama zachazi. Docela by me zajimalo % vracenych baliku z duvodu poskozeni. Prakticky vsichni dopravci - ridici, s baliky zachazi jako s kusem hadru. Je me jasny, ze si nikdo nedela iluzi o tom, jak se s balikama zachazi, ale ja to bouzel vidim nekolikrat denne. Aboslutni nezajem .... vezme balik z palety a sup (hod) s nim do auta .. a dalsi a dalsi .... jsem dokonce uvazloval, ze bych rozjel webovou kamerku, aby se ostatni take "pobavili". Dopravci by meli usporadat soutez hod balikem do dalky, urcite by mezi zamestnanci nasli svoje rekordmany.
S tím výběrem dopravce naprostý souhlas, to mi taky hodně vadí, protože každý dopravce jezdí jinak, některé je lepší úplně vynechat a ne že eshop mi tam nějakého vybere (zřejmě podle toho, který je pro ně nejlevnější, i když oni musí mít nasmlouvané takové ceny, že vydělají i na té dopravě slušné procento)
Zdenku, vím že asi jdu s křížkem po funuse, ale pokud myslíte, že bych mohl pomoct jakkoliv Váš názor změnit, budu rád za info co se stalo a jak můžu pomoct. Klidně na můj pracovní mail = vladimir.dedek@alza.cz. Minimálně mne to zajímá v kontextu toho, že někde můžeme mít špatně nastaven interní proces a zbytečně tím zákazníky štveme. Díky moc.