Nechci vypadat jak notoricky stezovatel, samozrejme chapu vytizenost Alzy a take ze si clovek sem tam nekdy pocka. Ale nakupuju u velkeho obchodu prave pres vsechny tyto nedostatky (a nekdy i vyssi cenu), protoze ocekavam zakaznicky servis v pripade reklamace. A toho jsem se bohuzel nedockala.
Koupila jsem kameru do auta, ktera se i po plnem nabiti po par minutach vypinala (a baterku to ukazovalo ze je off, takze asi problem tam nekde).
Alze jsme poslala reklamaci, ktera me informovala, ze jejich dodavatel oznacil reklamaci jako neopravnenou a poslali mi ten krap zpatky. Oponovala jsem Alze, ze si reklamaci nepredstavuji tak, ze zn. servis kameru zapne, vidi ze funguje, vypne a zamitne. Staci ji mit par minut na stole.
Z Alzy mi napsali, ze je to vsak vyjadreni servisu a .. proste krasnymi vetami me poslali nekam (anebo namitli, at znovu reklamuju, tedy abych znovu za penize posilala zbozi do servisu, kde to ani nevyzkousi??!)
Osobne si jako zakaznik ocekavam, ze kdyz nejsem spokojena s vyresenim reklamace, ujme se toho Alza jako takova, protoze U ALZY JSEM TO KOUPILA, ne u dodavatele. To, ze se neco vypne samo po par minutach pozna i cvicena opice. Kamera se ted vali nekde v supliku a u Alzy uz nikdy nic neobjednam!
Je to hold případ u případu,
U Alzy nakupuju jen když je zboží stejně drahé, nebo pokud chci mít jistotu, že zboží přijede včas a v tomto se rozhodně zlepšili.
Poslední reklamace proběhla, že s nefunkční věcí jsem přišel na prodejnu, kde mi nabídli výměnu za cash, nebo zítra náhradní kus.
Což mě příjemně překvapilo.
Mne spis vadí, ze od toho dala Alza ruce pryc. Ve smyslu - oni Vam to zamitli, my nic. Ale ja to koupila u nich. Ocekavala bych, ze kdyz nejsem spokojena s reklamaci tak se o zakaznika postara obchod sam a nenecha ho to resit znovu stejnou cestou. No nic, nejsem zapskla nebo tak neco, ale tohle me proste hodne zklamalo.