Vlákno názorů k článku Vltava 2000 -- virtuální obchod snadno, rychle a zdarma od Petrla - Vazena Lupo, po přečtení Vašeho článku bych rád podotknul,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 1999 19:37

    Petrla (neregistrovaný)
    Vazena Lupo, po přečtení Vašeho článku bych rád podotknul, že ve výše popsaném řešení "ZADARMO" zaplatí uživatel takového domu cenu nejvyšší tj. adresami svých klientů. Jako provozovatel svého vlastniho virtualniho obchodu (provozuji ho cca 2,5 roku na adrese http://www.fitness.cz/shop) znám cenu stálých zákazníků, kteří pravidelně nakupují v mém virtuálním obchodě. Co se týče ceny pořízení a založení virtuálního obchodu ta se v dnešní době pohybuje okolo 15.000 - 25.000 Kč bez DPH včetně cca 30 položek i s obrázky a školení (od fy. WDT s.r.o. http://www.industry.cz). Takový dům si můžete sami plnit a adresy klientů zůstávají pouze Vaším majetkem. Každé zboží či služby, které nabízíte i na Internetu májí svá specifika a zákonitosti, a proto je nutné dodržovat určité zásady. Z tohoto důvodu nelze vytvořit jednoduchou aplikaci virtálního obchodního domu pro veškerý sortiment nabídky.

    S pozdravem Ing. Karel Petrla product manager WDT s.r.o.

  • 22. 11. 1999 11:43

    David Petrla (neregistrovaný)
    Rád bych pozdravil svého jmenovce! Ozývám se z toho důvodu, že jsem asi měsíc odpovídal v Computer Pressu na část dotazů ohledně Vltavy 2000, rád bych tedy opozornil na hrozbu záměny jmen. Dva Petrlové se podílejí na částečně si konkurujích projektech. dále dodám:

    1. Pokud jde o adresy klientů - je třeba říci, že jediný způsob, jak zajistit stoprocentní nezcizitelnost dat ve vlastní databázi, je umístit tuto databázi na vlastním počítači ve vlastní firmě (pokud možno v zamčené místnosti a za firewallem). Musíte tedy počítat s cenou za HW, za podpůrný SW, za pevnou linku do Internetu a ze personál. Nejde o 25.000 Kč, ale o částku řádově vyšší a nikoli jednorázovou.

    2. Na Vltavě2000 je zadarmo nejenom 30 položek, ale i 3000 položek s obrázky. U jiných řešení musíte sledovat cenu za podobný rozsah služeb.

  • 23. 11. 1999 18:14

    Karel Petrla (neregistrovaný)
    Zdravím také svého jmenovce, rád bych doplnil něco málo na vysvětlenou: ad.1. Neexistuje žádný 100% způsob, jak chránit data (třeba klientů) před zcizením, ALE NEMUSÍM JE SERVÍROVAT NA ZLATÉM PODNOSU např. konkurenci.

    U společnosti WDT s.r.o. si zákazník kupuje za 15 000 - 25 000Kč software tzn. i GARANCE. Co garantujete vy na Vltavě2000 - no moc toho není (vlastně vůbec nic). Citace z VLTAVY2000 "Přestože provozovatel Vltavy2000, firma Computer Press, a.s., nijak neručí za jednotlivé obchodní transakce jednotlivých internetových obchodů na Vltavě2000 (ty jsou zcela v režii majitelů jednotlivých obchodů), je zákazník chráněn před nekvalitním nákupem silnou zbraní - může se seznámit s názory ostatních zákazníků na konkrétní internetový obchod." Další komentář je zbytečný...

    ad.2. U těch cca 30-ti obrázků bylo myšleno, že je naskenujeme, případně upravíme a založíme včetně textů do databáze. Při této práci se obvykle provádí i školení pro zákazníka, aby byl samostatný a nás pro další plnění třeba 1 000 000 a více položek již nepotřeboval.

  • 23. 11. 1999 18:13

    Karel Petrla (neregistrovaný)
    Zdravím také svého jmenovce, rád bych doplnil něco málo na vysvětlenou: ad.1. Neexistuje žádný 100% způsob, jak chránit data (třeba klientů) před zcizením, ALE NEMUSÍM JE SERVÍROVAT NA ZLATÉM PODNOSU např. konkurenci.

    U společnosti WDT s.r.o. si zákazník kupuje za 15 000 - 25 000Kč software tzn i GARANCE. Co garantujete vy na Vltavě2000 - no moc toho není (vlastně vůbec nic). Citace z VLTAVY2000 "Přestože provozovatel Vltavy2000, firma Computer Press, a.s., nijak neručí za jednotlivé obchodní transakce jednotlivých internetových obchodů na Vltavě2000 (ty jsou zcela v režii majitelů jednotlivých obchodů), je zákazník chráněn před nekvalitním nákupem silnou zbraní - může se seznámit s názory ostatních zákazníků na konkrétní internetový obchod." Další komentář je zbytečný...

    ad.2. U těch cca 30-ti obrázků bylo myšleno, že je naskenujeme, případně upravíme a založíme včetně textů do databáze. Při této práci se obvykle provádí i školení pro zákazníka, aby byl samostatný a nás pro další plnění třeba 1 000 000 a více položek již nepotřeboval.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).