Ja tam nakupoval dvakrat a musim rict, ze jsem byl spokojen.
Pred par lety jsem ale prestal, proc? Nebavi me cekat na zbozi, chci si z pc objednat a vyrazit si to vyzvednout, proto preferuji alzu a podobne shopy, ktere maji veci z 99% na sklade. Internet shop bez skladu a moznosti si zbozi okamzite vyzvednou pro me prestali existovat.
Me takle zkazili vanoce - objednano vcas, expedovat chteli az po novym roce a jeste se divili, ze sem to uz nechtel. To bylo naposledy, co jsem od nich neco chtel.
Ted mi posledni dobou zacal od nich chodit spam.
Moznost odhlasit - neexistujici adresa (ci co to bylo), taxem vyhrabal stare prihlasovaci udaje a zmenil si adresu. To vydrzelo asi 2 mesice a ted mi to chodi znovu na tu starou, kterou uz tam ale nemaj...
Asi uz fakt melou z posledniho a uz kvuli tomu spamu doufam, ze brzo skoncej.
jasne, nemyslim to tak, ze zbozi nemaj zasilat... :-)
Ale pro me ma internet shop smysl jen tehdy, pokud mam moznost si zobzi ihned vyzvednout. Duvod, proc nejdu do maleho pc shopu je ten, ze nevim jestli tam pozadaovane zbozi budou mit... Kdyby mel shop web, kouknu na sklade 3, za tolik a tolik a vyrzim tam...
Příteli, tohle platilo před pár lety. Nyní jsou zákazníci daleko náročnější a požadují nejen super ceny, ale i aby to skladem bylo.
Myslíte si, že Alza a Mall mají na vlastním skladě zboží ve stamilionových řádech (ne, o řád jsem se nespletl :), protože nevědí co s penězi, nebo protože to dnes již jinak nejde?
Presne tak, Alza ma podle meho uspech jen proto, ze ma veci skladem. Vetsina lidi co znam, si proste v praci objedna a po ceste domu si zajede veci vyzvednout...
Nevim jak vas, ale me fakt nebavi cekat na zbozi nekolik dni...
Exkluzivni adresu nikdo nechce, obchod na Vaclavaku uz davno neni vyhra spis naopak, dneska vydelava shop, kolem ktereho projde mnoho lidi, je u zastavky mhd nejlepe metra a ted to nejdulezitejsi ma parkoviste. /modre zony nam totiz trochu znejprijemnili nakupovani :-(/
A jeste neco. Vetsina veci v netshopu neni tak levna, aby pri pripocteni postovneho nebo "kuryrneho" byla levnejsi nez velde v obchode a jeste mam cekat 14 nebo i vice dnu!?! Takze osobni prevzeti jeste ten den je pro me nejdulezitejsi hledisko vyberu eshopu. Eshop, ktery nema moznost osobniho odberu stejny den jako objednavka nema podle budoucnost, minimalne co se tyce spotrebniho zbozi.
Uz nevim kde jsem to celt, ale nekdo psal o GB nebo USA, ze tam si v eshopu rano neco objednam a jeste ten stejny den mi doma zazvnoni kuryr. V tom pripade bych osobni odber taky ozelil. Jestli je to pravda nebo ne, ale netusim.
no a ten kuryr jede z jednoho centralniho skladu kde si to muzu vyzvednout i osobne? No nejede. Rika se tomu logistika. Pro nekoho (ja) ma zase e-shop vyhodu ze nemusi nikam jezdit, ale za par dni mu to prijde postou/kuryrem pekne domu nebo na postu za rohem.
Tedy, vzhledem ke koncentraci obyvatel a firem hlavně v Soulu - v jiným částech země si můžete vybrat, jestli trochu připlatit (menší firmy v menších městech prostě jsou dražší, je menší lokální konkurence), nebo na dodávku počkat, obvykle do druhého dne.
Hmm, a napadlo tě proč mají eshopy nižší ceny než kamenné obchody?
Jasně, nemusí platit drahý nájem na 'dobré adrese' ale kromě jiného hlavně proto že nemusí mít na skladě zboží v řádu milionů ale stačí jim sklad v řádu desítek maximálně stovek tisíc. Právě s touhle myšlenkou eshopy vznikaly!
Proto je NESMYSL chtít po eshopu aby měl super ceny a přitom zároveň všechno skladem.
A konecne tu je jeste jeden duvod. Spokojenost zakazniku. Ja spokojen nebyl (konkretne s "podobchodem cybex") Vracel jsem nefunkcni zbozi s doprovodnym e-mailem, kde jsem posilal detaily (cislo uctu pro vraceni penez, popis zavady atd). Kdyz mi 7 dni nikdo neodpovedel, preposlal jsem mail na dalsi uvedeny kontakt s kopii na manazera obchodu nebo koho. A jeho chovani mi vyrazilo dech. Dostalo se mi od nej odpovedi, ze je to muj problem, kdyz "vetvim" diskuzi a pisu na vic stran a at jsem vubec rad, ze sve penize zpet dostanu (nechtel jsem ani penize, spis nove zbozi).
Pritom podle me slo o zcela standardni postup eskalace. Reditel (nebo co to bylo za funkci) se mel omluvit za to, ze me tyden fu*kuji a ne se jeste pokouset svoje provozni problemy hazet na zakaznika.
No verili byste tomu? Tim padem pro me vltava stores konci.
Já nakupoval asi 5x. Tedy nakupoval, spíš čekal. Objednával jsem knihy a 3 je neměli. Tvrdili, že dodají do 3 týdnů. Po třech týdnech přišel mail, že knihy nemají, že se mám rozhodnout, jestli objednávku zrušit, nebo čekat dál. Zrušil jsem. Knihy do dvou týdnů stejně přišly. Tak jsem je nevyzvednul. Tak mi volali. Řekl jsem, že jsem psal, ať to neposílají, že knihy už mám. Dostal jsem sprda, že ....
Tak jsem se na ně už vykašlal.
Mimochodem, firma Cybex jsou taky kujóni. Tam jsem taky jednou cosi objednával a poštovné bylo obrovské...
To je ztracená firma.