zacinal jsem na cybexu cca pred peti lety jako zivnostnik, ceny nemeli nejnizsi ale celkem dobrou nabidku s celkem prehlednym obchodem a v te dobe coz bylo velkym plus, dodaci lhuty vypsane v obchode souhlasily s casem dodavky.. lec to byl take kamen urazu... dost casto se zacalo objevovat nedostupne, neni na sklade a nebylo z ceho vybirat presel jsem tedy k alzasoftu tehdy...nabidka podobna sice v te dobe nemeli tolik vyber na co jsem byl zvykly ale cenou se to srovnalo... v dnesni dobe ale alza ma podobny sklon jako drive cybex... je nakazen neplnenim dodavky v case a kdyz si objednam neco s dodanim 2-3 dny tak za dva dny se objevi prodlouzeni na tyden a zejmena o lonskych vanocich jsem par objednavek musel i zrusit kdy se objevilo po objednani i zbozi uplne nedostupne...
Blbe bylo, kdyz jsem cokoliv objednal, co melo byt dostupne do 24 hodin, za chvili se dostupnost zmenila na Nedostupne a ja cekal tydny, nez mi prisel mail, abych to radsi zrusil, protoze zbozi proste neni.
Coz ovsem vypovida o neschonosti zajistit informovanost vcas. On je totiz strane neresitelny problem rict zakaznikovi v okamziku, kdy klipne "koupit", ze zbozi uz neni co ? Nj, jeden select do DB navic.
Tenhle problém má víc E-shopů . Nebál bych se říct každý . Export z prodejní do online databáze v několika sekundách nefunguje . Spíš než lakonická poznámka - skladem je vhodnější označení počtu kusů tak jak to už někteří dělají . Pokud je méně než 5 skladem a rezervace se nepotvrdí , počítám už i s tímhle případem...
Toto se mohlo stát tak možná v jednom případě ze sta, protože u cybexu expedice zboží 24 hodin vždy znamenala že zboží je na hlavním skladě. Tento případ se tedy myslím mohl stát jen tehdy, když v jednu chvíli objednali dva zákazníci poslední kus zboží.